neděle 6. října 2024

Ó, ta levandule podruhé....

 Letos to horké léto způsobilo, že jsem neměla na nic čas. Lépe řečeno, čas by byl, ale ta vedra. Dalo se venku pracovat pouze brzy ráno, ale to byla ještě velká rosa, a nebo až večer, a to byl věnován čas hodinovému zalévání skleníku, foliovníku a záhonků. A když odnesete více jak třicet konví, tak už se vám nechce ani nic více dělat. A proto jsem letos z levandule nevyráběla mé oblíbené voňavé paličky. Ušila jsem několik pytlíčků a poté přišly na řadu mé oblíbené panenky.


Ty vyrábím strašně ráda.


Všechny potřebné komponenty mám doma, jen uháčkovat klobouček.


A většinou se všechny rozběhnou do světa.


Tak snad udělají radost!!!!



1 komentář:

  1. Jani zdravím, levandulové panenky jsou moc hezké, veselé. Taková voňavá radost jistě každého potěšila... Měj se hezky, Lenka

    OdpovědětVymazat

Ó, ta levandule podruhé....

 Letos to horké léto způsobilo, že jsem neměla na nic čas. Lépe řečeno, čas by byl, ale ta vedra. Dalo se venku pracovat pouze brzy ráno, al...