úterý 8. října 2024

13 let.....

 Je to málo nebo moc?  Jak se to vezme? A podle toho, čeho se to týká??? Momentálně se to týká existence mého blogu.

Ano, už třináct let pravidelně či nepravidelně usedám k PC, abych se s vámi podělila s tím, co mě těší, co se děje na naší zahrádce, co nového jsem vytvořila, jaká místa jsem navštívila.......

Magická třináctka. 

Co se týká blogu, tak mně zatím přinesla štěstí. Mnozí, kteří se mnou začínali, tak už to vzdali, ale na druhé straně přišli noví návštěvníci mého blogu, za které jsem moc vděčná.

Moc všem mým blogovým přátelům děkuji za milé a krásné komentáře, zato, že mně jimi dodávají chuť a elán do dalšího mého mini psaní, focení, tvoření a vůbec radosti do života.



Přeji všem krásné dny, dobrou náladu, zajímavé nápady na články a stálý úsměv na tváři!!!













7 komentářů:

  1. Janko,velká gratulace k výročí blogu
    Připomněla jsi mě, mé opomenutí výročí mého blogu,musím to napravit. Tobě přeji hodně tvůrčích nápadů a nám zajímavé čtení a podněty na Tvém blogu 🍀🌹🍀

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju k výročí blogu a přeju, aby tobě i tvým čtenářům ještě dlouho přinášel spoustu radosti.

    OdpovědětVymazat
  3. I recently learned that my Czech friend Eva Huskova died. We had been in touch for several years. Jana, I know that Eva wrote you comments.
    Jana, I invite you to see my post "In Memory of Eva" on my blog. Visit me through my profile.

    OdpovědětVymazat
  4. To je krásné výročí, přeju ti hodně inspirace, nápadů a chuť se s námi o to podělit. Úspěšný další blogový rok přeje a zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
  5. Dobré ráno, Janko, přeji ti všechno nejlepší k narozeninám tvému ​​blogu, s velkou láskou! Ciao Susanna

    OdpovědětVymazat
  6. Tetkapernikarka
    Jani, blahopřeji k třináctému výročí blogu 🥂😊
    Ráda k Tobě chodím vše pročítat, o zahradě a výletech, o různých zajímavostech a hádankách😊 Pokochat se i krásnými výrobky😊
    Ať Ti slouží zdravíčko a daří se Ti i nadále 😊🍀🩷Alena

    OdpovědětVymazat
  7. Janko, ať ti blog skvěle funguje nejméně dalších 13 let a můžeme se tu scházet. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat

13 let.....

 Je to málo nebo moc?  Jak se to vezme? A podle toho, čeho se to týká??? Momentálně se to týká existence mého blogu. Ano, už třináct let pr...