úterý 1. října 2024

Nedělní dobrůtky

 Jak už jsem několikrát psala, vaření a pečení není, bohužel, mé největší hobby. Vařit ale musím a péct také, ale nejraději mám jednoduché a osvědčené recepty. Nepatřím k experimentátorům v této oblasti. To raději půjdu pracovat na zahradu a nebo si vezmu do ruky háček a budu tvořit. Ale čas od času a někdy donucena i okolnostmi něco dobrého upeču.

Nejraději peču z listového těsta. To nabízí  velké množství variant. Na sladko i na slano nebo s uzeninou. Naši vnoučci si oblíbili tu poslední.

Těch pár jablek, co se udrželo na stromech stále padá a já jsem spíše na sladké. Tak alespoň jednou za rok jsem musela vyzkoušel hraběnčiny řezy. A ty zmizely z talířů nejdříve.


I když nejsou ještě Vánoce, tak mně lákalo vyzkoušet "kočičí" formičky, které mně loni mladí dovezli z Rakouska.

A protože měli přijít hosté, tak manžel nemohl zůstat pozadu a nasmažil bramborové lupínky z našich brambor.


A k tomu ještě přichystat pražené mandle.

Óóó, my jsme se všichni měli. Mňam!!!




1 komentář:

  1. Takových dobrůtek jsi nám připravila, ale já jsem také pekla na volby štrůdl a jen se po něm zaprášilo, tentokrát byl opravdu povedený. Ale domácí brambůrky, to je bomba. Zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat

Nedělní dobrůtky

 Jak už jsem několikrát psala, vaření a pečení není, bohužel, mé největší hobby. Vařit ale musím a péct také, ale nejraději mám jednoduché a...