středa 7. srpna 2024

Věneček do okna

Nemám ráda prázdné okno do ulice. Je takové smutné. A tak se ho snažím vždy alespoň trochu oživit nějakým mým výtvorem. Samozřejmě tématicky zaměřeným. Vánoce a Velikonoce mně skýtají mnoho možností, ale vlastně i jaro a podzim. Co však v parném létě???

Vyřešila jsem to uháčkovaným věnečkem. Jenže okno je na jihovýchod a stále svítící ostré sluníčko dělá své. A tak každý rok musím vybledlou ozdobu zrenovovat.


Tak alespoň něco málo z mého tvoření, na které nemám nyní vůbec čas a moc mně chybí.

Krásné dny přeje Janka


13 komentářů:

  1. Kdysi jsem taky vytvořila věneček s uháčkovanými kytičkami. Věnovala jsem ho kamarádce. Pěkný ho máš.
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Janko, moc pěkný věneček. Jsi šikulka.

    OdpovědětVymazat
  3. Hani věneček je moc krásný. Já mám na parapetech květiny a v oknech sítě proti mouchám a vosám a tak tam nic jiného nedávám. Navíc do třetího patra stejně není vidět. Ale máš to moc hezké. Prima den přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravují Jani a omlouvám se...je to překlep...☺️

      Vymazat
    2. My máme okna v přízemí a docela nízko a každý kdo jde kolem, tak do nich hledí.

      Vymazat
  4. Tetkapernikarka
    Jani, věneček je pěkný 👍 Zvládáš všechno😊👍
    Měj se hezky . Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Snažím se, snažím, ale zahrada nyní zabírá všechen čas. A samozřejmě zpracování úrody.

      Vymazat
  5. Ciao Janko, moc se ti povedl tento letní háčkovaný věnec. Je příjemně barevná a vaše okno už nikdy nebude prázdné! S pozdravem
    Susanna

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jsi to tak krásně napsala. Moc děkuji.

    OdpovědětVymazat

Ó, ta levandule.....

 Jeden velký keřík, který už byl určen k vykopání, a který jsem na jaře ostříhala až do dřeva, mně dokazuje, že si likvidaci nezaslouží. Už ...