pátek 19. července 2024

Čtverečkuji

 Moc bych si chtěla uháčkovat nějakou letní halenku či jen lehký cardigan, Ale nemám na to sílu, čas a ani moc chuti. Stále zápasím s nakládáním okurek, zahradou a zavařováním úrody. A protože bez "tvoření" už nemůžu být, tak alespoň na chvíli večer, když už padám únavou, beru do ruky háček a něco malého musím vytvořit. Je to pro mě jako droga.

A tak jsem se dala do čtverečků. Ty rychle přibývají a brzy je vidět výsledek práce.

Nechala jsem se inspirovat jednou paní na na - Fb háčkování -, která chtěla na přání své vnučky jí zmodernizovat obyčejné tričko. Prý je to nyní hodně žádoucí a takové triko s háčkovanou kapsou prý stojí i několik stovek. Tak proč to nevyzkoušet také, žeee???

Různých návodů na čtverečky je plný internet, a tak nebylo těžké něco najít.

Trochu jsem bojovala s jejich spojením a správným vytvarováním.


A tak mé staré bílé tričko za pár kaček má háčkovanou kapsičku. Sice nic moc, možná jsem měla zvolit jiné barvičky, jinou velikost čtverečků či umístění na tričku, 

Ale byl to přece jen první pokus.



12 komentářů:

  1. Je fakt, že na bílém triku by možná líp vynikla jiná barva obháčkování kytiček, ale i tak to nevypadá špatně. Jsi šikovná.

    OdpovědětVymazat
  2. Se ve que así eres feliz. Un beso.

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to dobře !
    Hezký víkend !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké Jani. Přeji Ti pěkné letní dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Moje dny se skládají z práce na zahradě a zpracovávání úrody.

      Vymazat
  5. Vypadá to moc dobře. Z těch čtverečků by byla i krásná deka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo. To by byla. Ale to by chtělo pevnou vůli a velkou vytrvalost.

      Vymazat
  6. Janko upřímně,něco tomu chybí. Možná bych přidala kolem okraj do obloučku. Zkus přidat ještě dva obloučkové a to rozhozený po tričku,možná nestejné velikosti.Uz jsem jeden komentář zde napsala,ale ztratil se zřejmě na cestě.

    OdpovědětVymazat
  7. Možná to chtělo ještě fotku na postavě. Na tom položeném triku je to takové nevýrazné.

    OdpovědětVymazat

Tvořivá knihovna

Že nevíte o co jde? Hned vysvětlím. To je tzv. výtvarná dílna, kterou organizuje Městská knihovna a je určena především seniorům, tedy přesn...