čtvrtek 23. května 2024

Kamínkuji

 Ano. Stále kamínkuji. I když nestíhám zahradu a domácnost a úklid v domečku, tak přece jen si najdu chvíli na malování kamínků.  Ty si vždy nasbírám u malé říčky, která teče nedaleko našeho bydliště. Nejsem žádný malíř. Vždy si najdu nějakou předlohu na netu a tu potom ztvárním na kamínkách.


Nejraději maluji obličeje nebo jednoduché motivy. 
Bílou barvou ve spreji si nastříkám základ a potom to nějak vybarvím.


I když jsem roznesla už velké množství kamínků, tak návratnost je velmi malá. Možná ti, co je najdou, nemají FB, takže nic nezveřejní, anebo si je nechají a neposunou dále. Ale to nevadí, třeba nálezci   udělají radost.


A kde mé kamínky skončily nejdále???? 
Tak asi 300 km od mého bydliště a v rámci republiky.




 
A toto už jsou kamínky, které zase mně v poslední době udělaly radost. Hned jsem je umístila do skupiny "kamínky" na FB a k některým se jejich výrobci hned přihlásili a některé zůstaly bez odezvy.

Samozřejmě, že nezůstaly u mě, ale při mých výšlapech putovaly na nová místa.



18 komentářů:

  1. Malovat moc neumím,ale pár jsem jich také našla a poslala dál.Ty tvé jsou moc hezké.🌞

    OdpovědětVymazat
  2. Tetkapernikarka
    Mám takový pocit, že se kamínkování trošku zmírnilo, dlouho jsem ve svém okolí žádný nenašla. Když se ale podaří, mám z nej taky radost a posílám ho dál.
    Jani a zároveň Ti přeji všechno nejlepší k jmeninám 😊💐🍀🌞 pěkný den a chválím i Tvé malované kamínky 😊 Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za přání k svátku. Já jsem také už dlouho žádný nenašla. Asi chodíme pošpatných cestách.

      Vymazat
  3. Moc krásné kamínky maluješ. Já je občas najdu. Některé si nějaký čas nechám a těším se z nich, některé pak vezmu a odnesu někam dál, jde je uložím na zajímavé viditelné místo. Samozřejmě nafotím a přidám na fb stránky "Kamínky".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, tak v tom to asi vězí, že spousta lidí neumí nalezené kamínky zviditelnit na Fb. A neví, že by tím udělali velkou radost jejich tvůrci.

      Vymazat
  4. Ještě Jani, přeji Ti všechno nejlepší k dnešnímu svátku. 🌹🌹🌹

    OdpovědětVymazat
  5. Do kamínkování jsem se zatím nepustila, ale docela o tom uvažuji. Moje kamínky tedy budou hodně jednoduché (jsem výtvarný patla). Ty tvoje jsou pěkné.
    A všechno nejlepší k dnešnímu svátku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za přáníčko. A do kamínku se dej. Pak budeš v napětí očekávat, kam až se tvůj kamínek dostane. Já mám rekord z Moravy do Prahy a někde ke K. Varům.

      Vymazat
  6. Janko, k svátku přeji zdraví a pohodu🍀🌹🍀Kamínkováni mě láká, ty které jsem našla putovaly dál.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. A jsi moc hodná, že kamínky posuneš dále.

      Vymazat
  7. A že si tedy kráásně kamínkuješ.
    Hezkou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám málo práce na zahradě a na domečku, a tak si ještě vymýšlím, víš......

      Vymazat
  8. Milá Janko, tyhle tvé kameny jsou krásné! Gratuluji k vaší fantazii a originalitě. s pozdravem ciao Susanna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Ale u vás se také kamínkuje. Kamarádka našla italské kamínky i v Dolomitech.

      Vymazat

Kleopatřina jehla

 Neboli Mnohokvět, latinsky Kniphofia je majestátní trvalka původem z Jižní Ameriky. Tuto rostlinu mám ve své zahrádce už několik let a nikd...