pondělí 9. října 2023

Výročí

 Ten čas tak letí.

Dnes ráno při pohledu do kalendáře jsem si uvědomila, že jsem něco prošvihla. A sice jedno výročí, jedny narozeniny. Sice ne kulaté, ale pro mě docela důležité. Můj blog měl narozeniny. 

Kolikáté??? Hádejte!!!

Je to jednoduché. To číslo znamená úplnost, počet měsíců v roce, počet znamení zvěrokruhu, počet apoštolů i rytířů krále Artuše a také izraelských kmenů.......Zkrátka tucet.

Můj blog měl včera 12 let.


Už dvanáct let se dělím se svými blogovými příznivci se svými radostmi i smutky, 
s tím, co se mi podaří vypěstovat na zahrádce, jaké kytičky mám ráda a hlavně s mými výtvory.

Jsem moc ráda, že vás mám.

V určitém věku už těch kontaktů ubývá, a tak si vaší přízně moc vážím.


Snad se mi podaří ještě nějakou dobu vytrvat.




18 komentářů:

  1. Velké blahopřání k tuctu let tvému blogu i tobě a ať se daří i nadále. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jani přeju všechno nejlepší, ať Ti blog dělá dále radost ! Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Blahopřeji a přeji mnoho úspěchů do dalších let.

    OdpovědětVymazat
  4. Velká pochvala za takovou výdrž. Možná by chtělo přidat nějaké statistiky, kolik bylo příspěvků, komentářů. To jsou docela zajímavé údaje. Jinak do dalších let přeju hodně nápadů, čtenářů a také blogovou pohodu. Já radím a přitom jsem začátečnice. Zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, to bych asi nedala dohromady. Můj původní blog se přenášel /blog/ na novou doménu /blogspot/ a při tom přenosu zmizely fotečky i komentáře, takže už to nikdo nespočítá. Je možno akorát vidět počet zobrazení stránky.

      Vymazat
  5. Taky jsem prošvihla letošní dvanácté narozeniny blogu.... ty příští už budou silně puberťácké ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ha, ha, pěkně jsi to napsala. Jak jsem byla na Flóře v Ol, tak jsem na tebe mocně vzpomínala, protože tam byl jeden stánek, kde prodávaly pouze různé druhy čemeřice. Mám i fotečku.

      Vymazat
  6. Jani, blahopřeji k výročí a přeji, ať jsou ty další roky a příspěvky stejně fajn, jako ty doposud 🌷🌷🌷🍀🍀🍀😊👍
    Alena pernikarka

    OdpovědětVymazat
  7. Felicidades y a por otros más. Besos.

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, blahopřeji k výročí a přeji hodně návštěvníků a prima nápadů do dalších let.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  9. Gratulace k blogovým narozeninám a hodně nápadů na další články do dalších let :)
    Stáňa - http://veverkoviny.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Tvořivá knihovna

Že nevíte o co jde? Hned vysvětlím. To je tzv. výtvarná dílna, kterou organizuje Městská knihovna a je určena především seniorům, tedy přesn...