pátek 6. října 2023

V ranní rose

 Každý rok se na naší zahradě něco vydaří a něco zase ne. Letos na jaře jsme díky mrazům přišly o meruňky, i když stromy nádherně kvetly. Zato dodnes sklízíme rajčata i okurky ve foliovníku. 

Mně zase dělají radost kytičky. A to růže a jejich druhé květenství.


Zvláště ráno, kdy je všechno ještě ozdobené kapičkami rosy.

Růže letos se zvláště nějak vytáhly. 

Jejich květy jsou na stoncích, které jsou větší než já, to je více než  sto šedesát centimetrů. Ještě se to nikdy dříve nestalo.

Rostou do výšky a stále mají na květ.


A dělají mně velkou radost.


Stále se kochám jejich velkou krásou.


 Kéž by jim to ještě dlouho vydrželo.

9 komentářů:

  1. Ta rudá je fákt luxusní! A ta rosa jí nesmírně sluší ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem zase jednou byla ve správný čas na správném místě.

      Vymazat
  2. Nádherné květy růží. Jiřina z N .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu a jsem ráda, že se ti líbí.

      Vymazat
  3. A letos kvetou nějak více, než v loňském roce. A jsou také nějaké vytáhlejší. Asi jim svědčí teplý podzim.

    OdpovědětVymazat
  4. Sí, tus rosas están preciosas. Besos.

    OdpovědětVymazat
  5. Stupendi fiori che accompagnati dal tuo amore sbocciano con eleganza e robustezza.
    Un carissimo saluto e grazie per la visita

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem moc ráda, že se vám líbí.

    OdpovědětVymazat

Tvořivá knihovna

Že nevíte o co jde? Hned vysvětlím. To je tzv. výtvarná dílna, kterou organizuje Městská knihovna a je určena především seniorům, tedy přesn...