čtvrtek 3. srpna 2023

Slet motýlků

Konečně napršelo i u nás, a tak je alespoň trochu méně práce se zahradou. Odpadlo hodinové večerní zalévání. A protože je mokro, tak se nedá pracovat s půdou. A toho se musí hned využít.

Háček je vždy po ruce a příze také a inspirace na nějaké malé tvoření se díky PC vždycky najde. Už dlouho jsem chtěla kamarádkám, se kterými chodím na pravidelné výšlapy udělat malé přívěsky na baťůžky. Ty původní jsem mi už zdály takové opotřebované.


Zbytky příze jsou vždycky k dispozici a návod se také našel a navíc je strašně jednoduchý.

 
Dřevěných korálků mám také dostatek. 


 Přikoupila jsem pouze kroužky na klíče.


A ještě korálky s písmenky, aby byla nějaká změna.


Tak jsem zvědavá, zda -li při příštím výšlapu už mé přívěsky budou plnit svou úlohu na baťůžkách kamarádek.


 

15 komentářů:

  1. Mně spíš než motýlky připomínají vážky :), ale každopádně jsou hezké

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, to mě ani nenapadlo. Ale máš pravdu. Asi jsem jim udělala moc dlouhé "ocásky". Ha, ha.....

      Vymazat
  2. Sono felice che ha piovuto.
    Da noi dovrebbe piovere oggi.
    Speriamo non faccia danno ....
    Complimenti per i bellissimi portachiavi, sono super vivaci e adatto alla stagione estiva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás už konečně také pořádně napršelo. A děkuji za pochvalu klíčenek.

      Vymazat
  3. Jé, to je perfektní nápad a krásně vytvořené
    Moc se mi líbí. Díky za tip na zajímavou tvorbu. Jsi moc šikovná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A hlavně je to jednoduché háčkování
      a můžeš spotřebovat zbytky přízí.

      Vymazat
  4. Krásné,perfektně vytvořené,jsi šikulka,,,,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, chybičky by se našly, ale snažila jsem se.

      Vymazat
  5. Jani ty se budou určitě líbit, je to milý dárek ! Měj hezký víkend, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj víkend? Pracovní. Zavařování - nakládání okurek a cibulek a manžel chce ještě dělat papriky plněné zelím. A potom přijde na řadu závěs na okno na chatu.

      Vymazat
  6. Ahoj Jani, taky mi připomínají spíš vážky. Ale i tak je to milý dárek a povedl se Ti. Když to umíš s háčkem, je to hned 👍😁 Mě napadlo, že by to šlo i z látky. Možná podle Tebe vyzkouším 😊 S písmenkových korálků jsme nedávno s vnoučky navlekali náramky.
    Přeji prima dny😊🌞🍀 Alena

    OdpovědětVymazat
  7. To se mi líbí, jednoduché a moc pěkné.

    OdpovědětVymazat

Tvořivá knihovna

Že nevíte o co jde? Hned vysvětlím. To je tzv. výtvarná dílna, kterou organizuje Městská knihovna a je určena především seniorům, tedy přesn...