pátek 28. července 2023

Košíček s levandulí

 Je čas levandule.

 Nádherně kvete a voní. A já mám vždycky problém najít tu správnou dobu k její sklizni. Keře levandule jsou plné "hmyzáčků", a tak je mi líto ji ostříhat. Ale myslím si, když budu dlouho vyčkávat, tak paličky z ní neupletu.

A také přemýšlím, co nového vytvořit. Háčkované pytlíčky všemožných tvarů s levandulovou náplní jsem už vyzkoušela, stejně tak šité polštářky i panenky. A tak jsem namotala několik ruliček a upletla miniaturní košíček.


Nejdříve to bylo kolečko, které jsem si vytvarovala do potřebného tvaru a poté přidala jedno ucho.


Poté to chtělo natřít bílou barvou /tedy nasprejovat/, 
nalakovat a košíček byl připraven na levanduli.


Kytičku levandule svázat krásnou fialovou mašlí a 
dáreček pro jednu moc hodnou zdravotní sestřičku byl připravený.


A jsem moc ráda, že se mé dílko líbilo.

11 komentářů:

  1. Tetkapernikarka
    Jani, takový dáreček musí potěšit. Povedl se Ti moc 👍😊
    Měj se hezky 🌞🍀 Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu. Ale s ruličkami vždycky zápasím.

      Vymazat
  2. Krásný košíček pro levanduli, moc se povedl. Hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi šikovná. Košíček je krásný a jistě s levandulovou kytičkou radost udělal. Hezký večer a krásnou neděli

    OdpovědětVymazat
  4. Fukcarinka - Janko, vidíš jak ti to jde👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš? Nejsem si zcela jista. Ale děkuji za povzbudivá slova.

      Vymazat
  5. Tak to je moc povedené dílo. Je jasné, že košíček obdarovanou potěšíl.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherný voňavý dárek pro milou osobu...

    OdpovědětVymazat

Tvořivá knihovna

Že nevíte o co jde? Hned vysvětlím. To je tzv. výtvarná dílna, kterou organizuje Městská knihovna a je určena především seniorům, tedy přesn...