sobota 1. července 2023

Háčkované minibrože

 Moje jedna z kamarádek se chystala na bakalářskou promoci syna. Měla nachystané černé šaty a tmavočervené střevíčky, ale chtělo to trochu oživit. Tedy nějakou brož na šaty v barvě střevíčků. A tak mě poprosila o pomoc, lépe řečeno, zda-li bych ji něco neuháčkovala. A to já zase moc ráda. Sice nyní je práce na zahradách více než dost, ale maličkost snad zvládnu.


Nejdříve jsem začala klasikou. Malým karafiátem, který jsem už mockrát háčkovala.

Poté jsem vyzkoušela ještě něco, co bylo v popisu označeno jako pivoňka.

Přidala jsem k tomu ještě malého motýlka.


 A v "šuplíku" jsem našla bílého motýlka. 


Tak to byla nabídka pro mou kamarádku. 

Můžete hádat, co si nakonec na černé šaty připnula........

17 komentářů:

  1. Ahoj Jani já bych si vybrala ten minikarafiátek nebo motýlka. Brože na šaty nosila ráda moje babička a mě se to u ní vždy moc líbilo. Přeju hezkou neděli, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, tipla jsi to moc dobře. Zvítězil malý karafiát.

      Vymazat
  2. Já bych si tipla na karafiátek.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Tipovat nebudu, ale tobě musím napsat, že jsi šikulka. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, ty jsi moc hodná. Děkuji za milá slova.

      Vymazat
  5. Tal vez la peonía. Todos son bonitos. Un beso.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No kamarádka si vzala jen tu malou háčkovanou ozdobu.

      Vymazat
  6. Fukcarinka- tipnu si motýla ? Jani jsi šikulka 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten se mně také moc líbil a dal dosti práce. Jenže ona měla k černým šatům tmavočervené střevíčky ve stejné barvě jako ty háčkované ozdoby, a tak motýl vypadl z výběru.

      Vymazat
  7. Jani, mým tipem je motýlek. Myslím, že tmavočervené střevíčky s fialovou broží kamarádka nevolila, ale je možné, že to není fialová, ale tmavě červená, pak by volba padla na kytičku. Měj se hezky, pá 😉😀😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo. Tmavě červená. Ta fotečka zkresluje barvu.

      Vymazat
  8. Také tipují motýlka, ale krásné jsou všechny. Jsi šikovná.

    OdpovědětVymazat

Podzimní dekorace

 Za krátký čas pomalu začne zima a já teprve nyní přicházím na blogu s podzimní dekorací, i když už celý říjen zdobí náš stoleček na verandě...