čtvrtek 6. července 2023

Co s tím???

 Zahrádka je pro mě radost, ale také starost. Konečně včera u nás po dlouhé době napršelo a je hned vidět, že všechny rostlinky alespoň na chvíli pookřály. Kvetou růže, pomalu jedna podruhé lilie. Eremurus už odkvetl a bude ho následovat Kleopatřina jehla. To je ta radost.

Ale co mně dělá starost, je následující věc. 

Všechny bílé a zvláště žluté květy si oblíbili jakýsi malinkatí tmaví broučci. Je jich tam velké množství.


Když je to na kytce - denivce, tak to se dá přežít. Stejně kvete jen jeden den.


Ale co cuketa? Nepoškodí střed květu a nezpůsobí to, že nedojde k opylení květu?


Stejně jako cuketa, tak broučkům chutná i květ dýně hokaidó.

Tak a nyní mi prosím poraďte, CO S TÍM ???.

11 komentářů:

  1. Myslim si že jsou to dřepčíci bývají na řepce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, dřepčíci nám zlikvidovali zcela přísady kedlubnů.

      Vymazat
  2. Těch tedy je ... Ale neznám a tak neporadím.

    OdpovědětVymazat
  3. Jani to by mě taky zajímalo, co to je za vetřelce. Ať se jich brzy zbavíš ! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo mně řečeno odborníkem, že na květech jsou, ale neměli by ovlivnit úrodu. Tak uvidím....

      Vymazat
  4. Tedy to vidím poprvé. O přírodě myslím, že vím dost, ale toho jsem ještě neviděla. Zkus postřik vodou s jarem na nádobí nebo mýdlový roztok. Třeba je to odradí a rostlině to neublíží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s tím květem vždycky zatřepu a oni alespoň na chvíli zmizí. A moc díky za radu.

      Vymazat
  5. Jani, bohužel ti neporadím. Takovou nadílku vidím poprvé .

    OdpovědětVymazat
  6. To jsem ještě neviděla ☻ Eva H.

    OdpovědětVymazat

Podzimní dekorace

 Za krátký čas pomalu začne zima a já teprve nyní přicházím na blogu s podzimní dekorací, i když už celý říjen zdobí náš stoleček na verandě...