úterý 20. června 2023

Dárek, který nebyl darován

Chtěla jsem pro kamarádku malý dárek k narozeninám. Stále háčkuji, tak to chtělo změnu. Nachystala jsem si ruličky s tím, že udělám malou misku. Dno jsem vytvořila ubrouskovou technikou a začala plést z papírových ruliček. Našla jsem si dokonce předpis - popis v knížce, která se touto technikou zabývá. A výsledek? Vůbec jsem s ním nebyla spokojená, a tak dáreček zůstal doma.


Můj první problém spočívá v tom, že asi špatně motám ruličky. Jsem samouk, nikdy jsem do žádného kurzu nechodila, tak asi něco dělám špatně. Těžko se mně docílí toho, aby jeden konec byl silnější a druhý uzoučký.


Druhý problém byl s osnovními ruličkami. Měla jsem jich mít lichý počet a stejně mi to do vzoru
nevyšlo tak, jak by mělo.
 

A tak kamarádka dostala pletené srdíčko a košíček zůstal doma.


Přeji pěkné letní dny!!!!!


13 komentářů:

  1. Mně nepřijde špatný. A díky obrázku na dně je takový veselý

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za pochvalu. Asi jen já vidím ty chyby.

      Vymazat
  2. Košíček je moc krásný a určitě by potěšil Moc se Ti povedl. Jsi šikovná. Přeji Ti krásné letní dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuji za tak milá a povzbudivá slova. Ale je tam opravdu spousta chyb.

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, ale taky bych neřekla, že se nepovedl. Mně se líbí, klidně jsi ho mohla darovat.

    OdpovědětVymazat
  5. Mně by takový košíček určitě potěšil,je hezký...

    OdpovědětVymazat
  6. Jani takový košíček jsi mohla opravdu darovat,je dělaný s láskou a určitě by potěšil. Nesmíš moc koukat na chyby... Jak je to pořekadlo: chybama se učíme a tak ti povím kdo ti píše.:Přemýšle: posílala jsem kalendáříky,poslala jsi mě medvědí česnek a dříve to byl jiný blog...Určitě na to přijdeš. O dřívější blog na blogspotu jsem přišla tak se sama snažím udělat nový,ale chyby nehledej....

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, já pořád, kdo to sbírá kalendáříky, mám jich několik a pošlu ti je, pokud mi na zakova48@seznam.cz pošleš adresu. Takové ty kartičky?
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  8. Já myslím, že jsi košíček mohla darovat, vypadá dobře !!!!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, také jsem pletla z ruliček košíčky, které používám pod květináče. Jsem samouk, ale košíčky byly celkem vydařené i když nějaká ta chyba se vždycky najde. Mně se tvůj košíček líbí, myslím, že by kamarádce udělal radost. Měj se hezky, zdravím 😉😊

    OdpovědětVymazat

Retro vzpomínky

 Také se vám stává, že  někdy večer nemůžete usnout? Nepomáhá ani metoda dýchání /4-7-8/, žádné uklidňující čajíčky, dokonale vyvětraná míst...