pátek 26. května 2023

Ruličky

 Ještě v době, kdy bylo chladné počasí a nedalo se na zahradě nic dělat, umotala jsem si určité množství ruliček. Mám zásobu "Zlatých stránek", takže je o materiál postaráno. A abych řekla pravdu, chtěla jsem zase něco jiného tvořit, než jen háčkovat. A narozeniny mé kamarádky se blížily.


Od oříšků, které dostal  na Josefa můj manžel od dcery, mně zůstaly dvě plastové dózičky. Co tak je vyzkoušet omotat?
Zvolila jsem klasický opletek dvěma, jen s tím, že každá rulička byla jiné barvy.


Bylo to ale takové smutné. Co tak přidělat víčko? Nejdříve jsem udělala to víčko vpravo. Ale zdálo se mně takové neforemné, a tak jsem udělala víčko druhé s obrázkem.


Když naspodu dózičky byla veverka, tak na víčko jsem vybrala zajíčka.


Opravdu nevím, které víčko na dózičku více pasuje.....


A tak kamarádka dostala jako dárek čtyřkombinaci.


Může použít dózičku samotnou, nebo s jedním s víček, nebo mít víčko jako základnu, ale i na zakrytí, anebo použít víčka jako malé mističky.


Tak jsem zvědavá, co si vybere a upřednostní.....


8 komentářů:

  1. Do tajů pletení z papíru jsem nepronikla. Víc se mi líbí doźička s veverčím víčkem, ale myslím, že špatné by to nebylo ani bez obrázku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, pletení z papírových ruliček. To běh na dlouhou trať.

      Vymazat
  2. Krásná tvorba...jsi moc šikovná a dárek jistě potěší. Přeji ti krásné jarní dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. A víš, že se dárek opravdu líbil? Až jsem byla docela překvapená.

      Vymazat
  3. Šikovná a užitečná recyklace.. Ja neumím, ale můj zeť ano, poprosím ho o zaškolení a vyzkouším... Mějte Janko inspirující všechna další tvoření, zdraví Jiřka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda vymýšlím další tvoření. Nechci zůstat jen u háčkování.

      Vymazat
  4. Bellissima creazione con degli splendidi coperchi

    OdpovědětVymazat
  5. Je to moc hezké, mě to papírové pletení nejde, zato ty jsi v něm dost dobrá

    OdpovědětVymazat

Zahradnictví v obýváku

 Tedy ne přímo v obýváku, který denně obýváme, ale v podkroví našeho pididomečku. Máme tam jednu velkou místnost, která slouží na posezení p...