pátek 2. září 2022

V pravé poledne

 Bydlíme v malém domku se zahradou na konci obce podél rušné silnice. Za zahradou jsou už pole a  mez, která je zarostlá různými dřevinami, trávou, plevelem. Nikdo se o ni nestará. K nejbližšímu lesu je to 2,5 kilometrů. Proč to všechno píši???

Vraceli jsme se autem z nákupu z okresního města a jeli pomaličku kolem té meze. A prohlíželi jsme si v jakém je stavu. Najednou mě tam upoutaly dva hnědé "fleky" Říkám manželovi: "Jeď pomalu! Co to tam je? To jsou něčí psi, kteří utekli? " Vůbec néééééé...To byli srnky.

Po příjezdu domů, beru foťáček a opatrně se  vracím podél silnice k mezi. A už ji vidím. Jezdící auta jí vůbec nevadí, ale mě zaregistruje okamžitě a reaguje strnulým postojem.

 Pomalu fotím. Nechci ji vyplašit. 

Najednou se objevuje i druhá srnka a pomalu se dávají na ústup. A hele! Ještě je tam i třetí srnečka.


To vše v pravé poledne, u rušné silnice a na kraji naší obce. 
Neuvěřitelné!!!!


11 komentářů:

  1. Ma che belli!!! E che bravi che siete stati a non spaventarli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukali na mě nehybně, ale nakonec se dali na ústup.

      Vymazat
  2. Některé srnky plaché nejsou. Na jedné mezi při sjezdu z dálnice je občas také vidím. Než ale vyhrabu mobil, jsou pryč. Fotky jsou moc hezké, srnky jako modelky 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě zaujalo to, že kolem jezdící auta jim vůbec nevadila.

      Vymazat
  3. Jani, krásný ! Hezký jsi srnečky zachytila, měj se dobře,. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za pochvalu. Měla jsem strach, že jak mě zaregistrují, že utečou. Obávala jsem se také, aby nevyběhly na silnici.

      Vymazat
  4. To je kouzelné,srnky jako modelky...přeji pěkné dny..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak z blízka jsem srnky ve volné přírodě ještě neviděla.

      Vymazat
  5. Moc hezké a srnky ti postály jako profesionální modelky...

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je něco Jani. Krásné fotky. Syn se ženil na Běláku, když se hosté v noci rozváželi, nebylo o setkání s divokou zvěří nouzi. Ale takhle přes den...

    OdpovědětVymazat

Něco málo tvořeníčka

 Nestíhám a nestíhám.  Jsem plně pohlcena zahradou. Vše vysázet - papriky do skleníku, rajčata ven, odstranit to, co odkvetlo, ošetřit mušká...