úterý 31. května 2022

Přívěsky na klíče

 Většinu času v současné době trávím na našich zahradách. Máme dvě. Něco vysazuji, nebo přesazuji, bojuji s plevelem, zalévám, okopávám.....Určitě to znáte.

Večer jsem docela unavená, ale to mi nezabrání v tom, abych se nezaobírala nějakou ruční prací. Televizní seriály nesleduji, nic mi to neříká. Jen občas se podívám na nějaký pěkný film, takže večery mám volné. Po ruličkách jsem se opět vrátila k háčku. A chtěla bych svým kamarádkám, se kterými chodíme na výšlapy, uháčkovat nějaký přívěsek na klíče či batoh. A tak jsem zkoušela, co bych tak mohla zvládnout.


Na Pinterestu byl tento přívěsek označen jako africká kytička.

I malé srdíčko by se mohlo líbit.

Vyzkoušela jsem i jedno zvířátko, ale dopadlo to katastrofálně !!!!!!!


Nejvíce práce mi dal tento mimozemšťan.


A tak nevím.....
Asi zůstanu u toho nejjednoduššího, a to jsou kytičky.
Co myslíte vy????


25 komentářů:

  1. No, mně se líbilo i srdíčko, možná si kamarádky vyberou i pejska či mimozemšťana. Jsi hodná, že chceš kamarádkám udělat radost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Háčkování srdíčka musím ještě natrénovat. Mně se také líbí.

      Vymazat
  2. Aj ja som za srdiečko - je krásne.

    OdpovědětVymazat
  3. Jestli se mohu vyjádřit - navrhuji kytičku (tam se dají použít různé barvy) a srdíčko (vděčné téma a líbí se každému). Mimozemšťan mě neoslovil, ale možná naživo vypadá lépe. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě je nejjednodušší na háčkování kytička. A má také spoustu barevných obměn.

      Vymazat
  4. Nejvíce se mi líbí srdíčko a mimozemšťan. Mým vynálezem století je ovšem asi 10-15cm dlouhá pentle přivázaná na klíčích, vždycky, když je hledám, tak naštěstí někde vyčuhuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to podobné a najdu díky tomu klíče jak v kabelce, tak i na poličce, protože ta šňůrka s karabinkou všude vykukuje...:-)

      Vymazat
    2. I moje dcera nosí dlouhou šňůru s klíči.

      Vymazat
  5. Srdíčko a kytička, ty u mne vedou. Jen si myslím, že u mě by přívěsek na klíče moc dlouho pěkný nevydržel. Hledám je většinou hluboko v tašce, tak by takový přívěsek dost trpěl, ale na batoh by byl skvělý. Pěkný den 😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje kamarádky nosí mé přívěsky na zipu u batohu.

      Vymazat
  6. Nejvíce se mi líbí srdíčko,na druhém místě kytička,pěkné dny..

    OdpovědětVymazat
  7. Witaj Janko😊
    Piękne prace szydełkowe i blog też mi się podoba, zostaje u Ciebie na dłużej 😊🌺

    OdpovědětVymazat
  8. Paráda Jani, všechno je bezva, hlavně, že se člověk nenudí. Myslím ale, že nám tvořilkám nic takového nehrozí. Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nuda??? To slovíčko vůbec neznám. Ba naopak. Nedostává se mi času.

      Vymazat
  9. Jani u mě vede srdíčko je to dárek od srdíčka. Měj se krásně a užívej si tvoření.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluš, bez tvoření já nemůžu být. Je to pro mě droga.

      Vymazat
  10. Řekla bych, že je vše pěkné. Za mne vede srdíčko a kytička.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Retro vzpomínky

 Také se vám stává, že  někdy večer nemůžete usnout? Nepomáhá ani metoda dýchání /4-7-8/, žádné uklidňující čajíčky, dokonale vyvětraná míst...