pátek 27. května 2022

Jako sněhové koule

 Ale opravdové, velké koule. Ne žádné malé kouličky. Krásně tvarované a velké asi jako pomeranč. Sněhově bílé, něžné, sváteční. Každá koule je tvořena spoustou malých kvítků, které se tlačí jeden vedle druhého.

Ano, to je Kalina obecná.


Nyní je v plné kráse.


Jedno květenství vedle druhého.

Ale tím to nekončí. Hádejte, v co se změní na podzim?????














18 komentářů:

  1. Máš ju naozaj nádhernú! Určite si pri nej oddýchneš už len pohľadom na ňu.
    Pááá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo. Dělá mi radost, že je letos taková nádherná.

      Vymazat
  2. Jani, já mám takhle velké květy bílé hortenzie, ale na tu je ještě brzo. Ta na podzim změní bílou barvu na zelenou, ale u kaliny nevím. Hezký den 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velikost květů mě letos překvapila. Asi má svůj rok.

      Vymazat
  3. Co bude na podzim, milá Janko? Také na mé zahradě jsou tyto nádherné keře bílých květin, kterým říkáme "sněhové koule".
    Ciao Susanna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda se k tobě na ně podívám. Musíš je vyfotit a dát na blog.

      Vymazat
  4. Jani, kaliny se mi taky moc líbí. Mají krásná květenství. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. To je bílá krása,radost pohledět...

    OdpovědětVymazat
  6. Díky tobě vím, jak vypadá kalina (často o ní zpívám písničku, že je na Šumavě).

    OdpovědětVymazat
  7. To je nádhera.Už jsem je moc dlouho neviděla.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu a jsem ráda, že se ti líbí.

      Vymazat
  8. Está preciosa, me gusta mucho. Besos.

    OdpovědětVymazat

Bílá

 Stále ještě v naší zahradě, co se týká kytiček, převládá bílá.  Převládají bílé sasanky a také si rostou, kde chtějí. Zato snědek jsem jedn...