pondělí 6. června 2022

Překvápko

 Je poledne. Obědváme. Někdo zvoní. Nyní? Kdo k nám může jít? Jejda, je to poštovní auto s pošťákem, a ten drží v ruce velkou tlustou obálku. Podepisuji převzetí a chvatně hledám adresu odesílatele, i když něco tuším. Nemýlila jsem se. Je to od Renatky - Chudobky. Obálku si pokládám na stůl, prohlížím si ji a pokračuji v jídle. Svou zvědavost a netrpělivost se snažím krotit. Vydržela jsem. O to větší je mé překvapení.


Tolik krásných věciček. Nádherné ubrousky, které se mi budou hodit na mé tvoření na decoupage, zápisníček s mým jménem, ovocný čajík a malá knížečka plná krásných citátů a fotek.

A proč to všechno?

Zúčastnila jsem se na blogu Chudobky soutěže, která se jmenovala Hudební abeceda.




 Jednou za čtrnáct dní bylo úkolem soutěžících  uvést na zadané písmeno interpreta a jeho píseň. V komentářích /v tabulce/ bylo rozhodnuto, kdo se nejvíce líbil. A tak jsem pomalu sbírala přidělené body. Nebylo to vůbec jasné, až do posledního kola, kde rozhodl Miro Žbirka a jeho Biely kvet.

Moc děkuji Renatce za krásnou a zajímavou soutěž a už nyní se těším na další - slibovanou., která nese název Knižní abeceda.




A ještě jednou moc děkuji za milé dárečky!!!!


14 komentářů:

Retro vzpomínky

 Také se vám stává, že  někdy večer nemůžete usnout? Nepomáhá ani metoda dýchání /4-7-8/, žádné uklidňující čajíčky, dokonale vyvětraná míst...