neděle 24. dubna 2022

Ještě po velikonočně

 Já vím, že Velikonoce už jsou týden za námi, ale nedá mi to, se ještě k nim  nevrátit. Nemám na mysli jejich slavení či neslavení, dodržování tradic či jejich ignorování, ale spíše radování se z toho, že už snad zima končí a začne nádherné a dlouho očekávané jaro. A radost je možné udělat také malým dárečkem, který byl vytvořený vlastnoručně a s láskou.


Nejraději na Velikonoce háčkuji vajíčka. A každým rokem je nějak obměňuji. Někdy jsou jednobarevná, jindy melír, nebo s korálky. Letos byla pestrobarevná.

Kamarádky mě zásobují výfuky, takže můžu háčkovat ostošest.


A  k vajíčkům letos přibyli malí zajíčci.


Bylo to krásné a jednoduché háčkování.


A všichni se rozletěli do světa a dělají /snad/ radost svým novým majitelům.

14 komentářů:

  1. Jejda,to je velikonoční barevná nádhera..moc hezké---

    OdpovědětVymazat
  2. Yesterday on 24th April in Russia we had Easter! Happy Easter!

    OdpovědětVymazat
  3. To je moc hezký nápad - háčkována barevná vajíčka. Zajíčky jsem taky před nějakým rokem jako dárečky háčkovala.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vajíčka háčkuji moc ráda a vždy se snažím vymyslet něco nového, čím bych je změnila a oživila.

      Vymazat
  4. Konečně jsem pochopila,jak se háčkují vajíčka.Pořád mi to nešlo do hlavy(asi už tak dobře neslouží ☺)
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, barevná vajíčka jsou dobrý nápad, ale ti zajíci jsou nádherní 👍😊

    OdpovědětVymazat
  6. Fantastická vaše barevná háčkovaná vajíčka a velmi roztomilí také roztomilí zajíčci.
    Ahoj Janko
    Ciao Susanna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu a jsem ráda, že se líbí.

      Vymazat
  7. Son todos preciosos, me encantan. Besos.

    OdpovědětVymazat
  8. Janka, piękne kolorowe jajka i zajączki, które mnie oczarowały. Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpovědětVymazat

Co mě zaujalo

Většinou jdu docela rázným tempem a zamyšlena na autobus, abych přišla včas. Stejně tak i do obchodu na každodenní nákup. Trasa je stále ste...