pátek 11. února 2022

Že by už...???

Jaro? No, to určitě neee.... 

Minulý týden, když byly u nás ty strašné vichry, tak jsem ani moc nevycházela ven. Přece jen mám stále strach o svou tvář po loňském zánětu trojklanného nervu. Ale až se vítr utišil, tak bylo nutné zkontrolovat napáchané škody. Naštěstí žádné nebyly, ale zahrádka mě překvapila.

Vůbec jsem netušila, že už nyní v půlce února se může něco klubat ze země.

 Vykoukly na mě sněženky, jejichž čas u nás bývá až v půlce března.


Na skalce jsem našlo spoustu žlutých talovínů.


A samozřejmě i čemeřici.


Sice jen pár, ještě nerozvitých kvítků, ale i tak jsem byla překvapena.


Přece jen je teprve půlka února, kdy má vše být pokryté vrstvou sněhu a nééé rašit ze země.
 I když na druhé straně bych už to jaro strašně moc brala.

A co u vás?





14 komentářů:

  1. Krásné fotky, i příroda se nemůže dočkat jara.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu. Ale je teprve půlka února. Vždyť se říká - únor bílý - pole sílí - a ne vše začíná kvést.

      Vymazat
  2. Taky jsem už obhlédla zahrádku a vykukují sněženky, narcisy, hyacinty. No, ještě by nemusely, tady u nás není radno pospíchat.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já souhlasím. Ne, že bych měla ráda mráz a zimu, ale na jarní kytičky je ještě čas.

      Vymazat
  3. U nás taky tak, jen čemeřici mám ve stínu, tak se jí ještě nechce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta moje je také ve stínu, a i přesto se snaží.

      Vymazat
  4. Na naší zahrádce je stále ještě mrtvo. Poslední zbytky sněhu se hodně pomalu ztrácejí, ale doufám, že už to dlouho trvat nebude a taky něco vykoukne a oznámí příchod jara.

    OdpovědětVymazat
  5. Janko, také jsem objevila pár prvních poslíčků jara a moc mě to potěšilo. To jaro se opravdu blíží. Přeji pěkný víkend 🌞

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kéž bys měla s tím jarem pravdu. Ale když si představím, co mě opět čeká práce, tak to jaro může ještě chvíli počkat.

      Vymazat
  6. Bonitas flores, por mí jardín se ven algunas flores ya, narcisos, jacintos. Besos.

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, hezké náznaky jara u Tebe. Ale ještě je čas... U nás na zahrádce vystrkují růžky bledulky a narcisky, jinak nic. Měj se hezky a posílám pozdrav. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, že je čas. Ale příroda si dělá své.

      Vymazat

Retro vzpomínky

 Také se vám stává, že  někdy večer nemůžete usnout? Nepomáhá ani metoda dýchání /4-7-8/, žádné uklidňující čajíčky, dokonale vyvětraná míst...