sobota 13. listopadu 2021

Trocha pletení

 Chtělo to změnu.

 Už bylo u nás přeandělováno a korálky asi všude. A tak jsem chytla po telefonním seznamu. Mám je ještě "nakřečkované" z dob minulých a začala jsem motat ruličky.  Mořidla mě docela vyschla, zbyl jen odstín borovice, ale ten se dal na mé pletení použít.


Potřebovala jsem dárek k narozeninám. Kulatým. Ale co umotat? 
Nejdříve jsem si zopakovala zvoneček, protože je nyní na něj doba. 


 A poté přišla na řadu malá miska.

Pěkně jsem si zopakovala i ubrouskovou techniku na zkrášlení dna.

Vše je vyrobeno tou nejjednodušší technikou, tedy opletkem dvěma,

 a pletení je uzavřeno krycí uzavírkou.

A mé výrobky už mají novou majitelku.


14 komentářů:

  1. Jani, taky mám doma schované telefonní seznamy... Zvoneček i košíček je hezký, určitě potěšil. Jà jsem naposledy motala z ručiček košíčky do koupelny, ale to už je déle. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Janko, vždycky obdivuji to, co vytvoříš. Zvoneček i košíček se Ti moc povedl a určitě udělaly velkou radost.
    Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu. Líbily se A já měla velkou radost, že jsem mohla udělat radost jinému.

      Vymazat
  3. Tak tohle jsem tedy nikdy nezkoušela. Měla jsem jednu chvíli takové cukání, ale pak jsem se dala na něco jiného a tak pletení zůstalo bokem. Ale ty jseš v tom hodně dobrá, o tom žádná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, moc děkuji za uznání. Od tebe mě to obzvláště těší.

      Vymazat
  4. Způsob tohoto tvoření znám již mnoho let, kdy jsme u nás na chalupě měli hosty z Polska. Dámy se v tom úplně vyžívaly a ještě od nich máme doma koš na deštníky, který nám darovaly. Sám zatím misky nepletu seznami nemáme a novin je málo. Mějte se hezky. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mnoho motalinek plete i z reklamních letáků a těch je stále dosti.

      Vymazat
  5. Jani, tohle pletení obdivuju. Jsi šikovná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to zase nic tak složitého. je ta technologie je zdlouhavá. Nastříhat ruličky, namořit, plést, nalakovat, nazdobit.......

      Vymazat
  6. Moc pěkné dárky jsi vytvořila. Taky jsem trochu s touto technikou kdysi koketovala. Udělala jsem věnec, ale zůstalo jenom u toho. :-)
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Co mě zaujalo

Většinou jdu docela rázným tempem a zamyšlena na autobus, abych přišla včas. Stejně tak i do obchodu na každodenní nákup. Trasa je stále ste...