neděle 7. listopadu 2021

Když se slétnou andělé.....

 Jedna moc milá, známá, mladá paní mě požádala, zda-li bych nevyrobila nějaké malé dárečky pro holčičky - krasobruslařky na vánoční závody. Když mi řekla jejich počet, tak jsem byla překvapená a trochu jsem zaváhala. Zatím jsem nikdy nic ve větším množství nevyráběla, protože opakování, to není moc pro mě. Ráda tvořím, stále něco nového a alespoň trochu odlišného. Dala jsem jí možnost výběru z mého tvoření a ona se rozhodla pro andílky z korálků.

A tak začal boj s časem. Ke svému tvoření usedám až večer, když se manžel začne dívat na zprávy v TV. Během dne je stále dosti práce kolem domečku a samozřejmě v podzimní zahradě.


Ale když jsem si vyzkoušela a osvojila technologii výroby, tak to šlo úplně perfektně.
A se zakázkou jsem byla hotova více jak měsíc dopředu.


Také jsem nevěděla, jaké množství korálků nakoupit, a tak jsem často jezdila do města něco přikupovat.


A andílci přibývali a přibývali.


Dokonce jsem v obchodě s korálky vykoupila zelenkavé korálky a musela přejít na jinou barvu.


A byla jsem moc překvapená, že mě toto tvoření /stále se opakující věci/ úplně pohltilo. Takže - andílci budou i na Vánoce pro mé kamarádky, přátele a rodinu, jako malé vánoční dárečky.


Ještě podkova pro štěstí.


Když se slétnou andělé......


24 komentářů:

  1. Jani,ti jsou nádherní, ve všech barvách. Byla to dobrá volba a určitě malé krasobruslařky potěší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za pochvalu. Opravdu jsem zvědavá na odezvu.

      Vymazat
  2. Jani, ty jsi pilná, tolik andílků! Já také korálkuji, ale andílci u mne byli vloni, teď mám něco jiného. Měj se pěkně. Hela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, já vím, že ty umíš moc krásně korálkovat. Mohla bych se od tebe učit. A jsem moc zvědavá, co nového vyrábíš. Chtěla bych ještě ne moc složitou vločku.

      Vymazat
  3. Když se u Janky slétnou andělé, tak je to nádhera :-)
    Anděly mám taky ráda a ti tvoji jsou krásní. Určitě potěší.

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, ti jsou úžasní. Máš šikovné ruce a věřím, že andílci udělají všem radost. Tu potřebujeme všichni.
    Přeji krásný týden. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Kolem nás je jen zloba, zášť, osočování a málo optimismu a radosti.

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu a jsem ráda, že se ti andílci líbí.

      Vymazat
  6. Jani, to je andělíčků... Moc hezké, určitě potěší. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem strach, že takové množství nezvládnu. Ale šlo to v pohodě a nyní opět asi dvacítka přibyla. Budou to dárečky pro kamarádky a rodinu.

      Vymazat
  7. Janko, to jsou nádherní andílci. Děvčátka určitě potěší i další obdarované.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  8. Jsou to nádherní andílci. Holky z nich budou mít velikou radost 🤗

    OdpovědětVymazat
  9. Korálkoví anjelíci, to sú spomienky na detstvo. Moja prababička mala takých na vianočnom stromčeku ... ďakujem za spomienku ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, musím si je udělat i na můj stromeček.

      Vymazat
  10. Jsou kouzelní, holčičky budou mít radost Hela*

    OdpovědětVymazat
  11. Muy bonitos y en distintos colores, me encantan. Besos.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu a jsem ráda, že se líbí.

      Vymazat

Velikonoční přání

 Přeji krásné Velikonoce plné pohody a dobré nálady  a jarního sluníčka.