pondělí 1. listopadu 2021

Modrý kvítek

 Tak se mi konečně jakž takž podařilo, díky krásnému počasí minulých dnů, připravit zahrádku k zimnímu spánku. Jen ve skleníku jsou zatím mrazem nedotčené rostlinky paprik, a tak každý večer máme stále zaručený pravidelný přísun vitamínů.

Sluníčko ovšem nevytáhlo ven jen mě, ale i modrý kvítek. A nejen jeden.


Je to místo, kde mám zasázené cibulky krokusů.


A hned vedle už raší další kvítek.


A tak máme uprostřed podzimu na naší zahrádce i předjaří.


Co s nimi bude v následujících dnech, tak to se uvidí......🌸🌼.

16 komentářů:

  1. Your blue flowers are beautiful. Happy November!

    OdpovědětVymazat
  2. Kouzelné kytičky. Příroda je někdy díky počasí trochu popletená. Nám zase před domem obrašil živý plot.
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo stále pěkně. Svítilo sluníčko a zdálo se mi, že vzduch voněl jarem. Ale bohužel. Musíme si půl roku počkat.

      Vymazat
  3. Co s nimi bude dál? Pokvetou ti každý podzim a budou se pěkně množit, evidentně mezi cibulkama krokusů byly i nějaké cibulky zahradních ocúnů. Já je mám taky v záhonu a letos mi jich opět hodně přibylo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty klasické ocúny znám a mám jich spousty na chatě. Ty mají dlouhé nožky a nejsou tak moc modře zbarvené. Jedině, že by šlo opravdu o nějaký šlechtěný druh, jehož cibulky se dostaly mezi cibulky krokusů.

      Vymazat
    2. To ano, ty jsou také spíš růžové. Tohle je šlechtěný, já si ho kupovala v Litomyšli na výstavě. Mají stejné cibulky jak krokusy, takže se lehce dají zaměnit, navíc když vytvoří semena, můžou jo roznést i ptáci. ještě existuje i plnokvětá forma, tu jsem tuším měla taky koupenou, ale ty mi něco zřejmě sežralo. U těhle si buď jistá, že během pár lety jich budeš mít pěknej trs, docela rychle se množí.

      Vymazat
    3. Tak to bych byla docela ráda.

      Vymazat
  4. Jů, to je nádhera, teď, na podzim ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mě to velmi udivilo, když se na záhonku začalo něco modrat.

      Vymazat
  5. Takové nečekané překvapení určitě potěší. Měj se hezky 😉

    OdpovědětVymazat
  6. To jsou krásné krokusky ♥♥

    OdpovědětVymazat

Už to roste

 Máme už takový letitý zvyk, sázet přísady salátků a kedlubnů do foliovníku začátkem dubna. To proto, abychom na prvního máje se mohli radov...