středa 27. října 2021

Vzpomínám....

 Tento čas, konec října a začátek listopadu, moc v oblibě nemám. I když příroda je nádherně barevná, mně to na dobré náladě nepřidává. Vzpomínám na ty, kteří mě v právě v této době opustili. 

Je zajímavé, že rodiče zemřeli skoro na den přesně, ovšem s rozpětím několika málo let. A tak každoročně vyrobím alespoň nějakou malou ozdůbku pro vzpomínku. Jehličnanů a jiných přírodnin je na naší zahrádce dosti, něco málo přikoupím, takže to není žádný problém.



Podobným způsobem si zdobím i truhlíky na oknech, jenže letos ještě září bohatě kvetoucími muškáty.
Tak nevím....



15 komentářů:

  1. Jani, zdravím. Věnečky i truhlík se Ti povedl. Taky chci dělat výzdobu na hroby, ale až mě odjedou vnučky, mám na to ráda klid. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. To chce soustředění a pohodu. Naši kluci hrají hokej a nyní mají sezónu, takže na babičku nemají čas.

      Vymazat
  2. Jani, moc hezké věnečky i krásně nazdobená miska. My vždycky něco koupíme.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám jehličnanů v zahradě dost a navíc ráda tvořím, takže se můžu realizovat.

      Vymazat
  3. Jani, podzimní výzdoba se ti opravdu povedla. Muškáty zatím ještě kvetou, možná je uvidíme v oknech a na balkonech ještě v prosinci 😜

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nevím, je mi jich líto, ale asi je budu muset už nahradit podzimní výzdobou. A navíc nyní vítr jim moc neprospěl.

      Vymazat
  4. Máš hezké výrobky. Dříve - kdysi - jsem to také dělala, ale všechno jsem kupovala na trhu, tehdy to prodávali, pak všechno odvézt autobusem na vzdálené hřbitovy... Jak jsem to mohla zvládnout? ... Pak jsem si uvědomila, že to koupím u kostela za stejné peníze a tak to dělám dodnes. Koupím hlavně živé chryzantémy, jak moji měli rádi a na blogu to bude. ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný věnec i koš.Také jsem si to dříve dělávala doma,ale to jsem měla zahradu.Teď už všechno kupuji.Snad bych to už tak krásně nedokázala naaranžovat.
    Jani,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já můžu tvořit díky zahradě a stromům a květinám, které tam mám. Navíc, mě to moc baví.

      Vymazat
  6. Ani já moc nemusím dušičkový čas. Čím jsem starší, tím víc mi chybí....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je zajímavé, že čas ty bolavé rány moc nehojí......

      Vymazat
  7. Wspaniałe wieńce przygotowałaś!
    Bardzo podoba mi się kompozycja, jestem pod ogromnym wrażeniem.
    Pozdrawiam serdecznie z Polski :)
    K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji za pochvalu a jsem ráda, že se líbí.

      Vymazat

Bílá

 Stále ještě v naší zahradě, co se týká kytiček, převládá bílá.  Převládají bílé sasanky a také si rostou, kde chtějí. Zato snědek jsem jedn...