pátek 22. října 2021

Stále něco kvete

 Je více než půlka října a na naší zahrádce to moc podzimně nevypadá. Chtěla bych ji už zazimovat , uklidit, ale brání mi v tom stále kvetoucí kytičky. Nemám to srdce je při jejich květu zlikvidovat. Afrikány mi stále krásně oranžově a žlutě zdobí zahrádku.

Momentálně kvete naplno i levandule. Na jaře jsem ji zastřihla až do dřeva. Vím, že se to nemá, ale její rozměry byly už nežádoucí. Tak asi ji déle trvalo, než nasadila květy.


Také gazánie září.
 Tuto jsem si vypěstovala sama ze semínka, tak je nějaká opožděná a na její květy jsem si musela počkat až do října.


Spousta slunečnic je už vyzobaná, ale najdou se ještě i kvetoucí.

I hledíky si ještě užívají podzimního sluníčka.


Muškáty jsou v plném květu.


No a samozřejmě, že nyní vládu přebírají podzimní kateřinky.


No, a co teď s tím??????


24 komentářů:

  1. Jani, ještě si užívej krásu kytiček. Dej jim čas ať můžou odkvést.
    Měj hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, u tebe na zahradě je to jako uprostřed léta. Ta gazánie je nádherná, určitě se vyplatilo chvíli počkat, teď se odměnila. Já jsem v plném květu likvidovala begónie na chatě, moc se mi do toho nechtělo, ale zase jsem je nechtěla nechat zmrznout. Teď už tam jezdíme stejně jen občas, ale líto mi jich bylo 😪

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedá se nic dělat, zítra musím už uložit muškáty na přezimování.A začít likvidovat i vyzobané slunečnice. Ptáčci si ale pochutnali.

      Vymazat
  3. Jani, krásně Ti to kvete. To vůbec nevypadá na podzim... Já jsem ještě nic nelikvidovala, ale měla bych se do toho už dát, ať to pak nemusím dělat v mrazu. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Jani,máš ještě krásnou zahrádku.Já na zahradě,dokud to tam kvetlo nic nelikvidovala.U nás mrazíky hned tak nejsou.Gazánii máš nádhernou.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím se mráz na kytičkách moc nepodepsal. A vlastně zatím byl jen jednou a velmi slabý.

      Vymazat
  5. У нас уже давно холодно! Цветов дано нет.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je mně moc líto. Já mám ráda sluníčko a teploučko.

      Vymazat
  6. Tak mě kvetou jen ty muškáty. Všechno ostatní dostalo při těch mrazivých dnech docela na frak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, tak u nás v podstatě ještě ani nemrzlo. Byl tak jeden stupeň nad nulou. Větší zima ještě neeee.

      Vymazat
  7. Moc se mi líbí galzánie, tu jsem vůbec neznala a je nádherná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gazánie jsou velmi krásné a jejich květy velmi zářící a velmi barevné.

      Vymazat
  8. Je to příjemné a hezké v tuto dobu. U nás bylo dnes -2. Přeji pěknou neděli. Jani :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Gazánie jsou jako malá zářící sluníčka. Krásně ti to doma kvete

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gazánie mám moc ráda. Rozzáří pěkně záhonek nebo truhlík.

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. Ale asi už dlouho nebude, když předpovídají sníh i v nížinách.

      Vymazat
  11. Bonitas flores, me gustan todas. Besos.

    OdpovědětVymazat
  12. Cudowny ogród!
    Ogromnie zazdroszczę Ci , takiego pięknego miejsca.
    Uściski zasyłam.
    K.

    OdpovědětVymazat

Zahradnictví v obýváku

 Tedy ne přímo v obýváku, který denně obýváme, ale v podkroví našeho pididomečku. Máme tam jednu velkou místnost, která slouží na posezení p...