pátek 15. října 2021

Svetřík pro miminko

 Po strašně dlouhé době jsem opět vzala do ruky jehlice. A musím říci, že to šlo ze začátku pěkně ztuha. Ale za chvíli si ručičky zvykly. Chtěla jsem udělat radost kamarádce, které se narodil druhý vnouček - Vašík.

Dlouho jsem přemýšlela nad vzorečkem, aby nebyl složitý a ani jednoduchý, ale krásně miminkovský.

A tak jsem zvolila pletení hladce a obrace s křížením ok, 

které vcelku vytváří jakési malé osmičky, a je pěkně plastický a nadýchaný.

K dárečku jsem přibalila i malou hračku.

Tak Vašíku, hodně zdraví a ať je ti pěkně teploučko!!!!!





28 komentářů:

  1. Jani, je hezký a určitě Vašíka zahřeje. Zavzpomínal jsem na mě těhotenství, které jsem trávila víc v nemocnici, jak doma a několik svetříků jsem taky upletla, dokonce i jeden pro sebe:-) Měj se fajn. Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem dříve také jen pletla. Háčkovat jsem se naučila až později.

      Vymazat
  2. Janko, zdravím. Pro děti pletu a šiju moc ráda a pro malá miminka ještě radši. Svetřík bude Vašíkovi určitě slušet, líbí se mě, že mimi má hezké české jméno. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro děti se dobře plete, protože to rychle přibývá.

      Vymazat
  3. Jani, upletla jsi Vašíkovi moc pěkný svetřík.
    Náš vnouček je také Vašík a už je to třeťák.
    Měj krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je jako ten náš Luke. Ten chodí do čtvrté třídy.

      Vymazat
  4. Hezoučký svetřík. Taky jsem teď pletla miminský svetřík, ale bohužel jsem ho nevyfotila. :-(
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, to je velká škoda. Třeba bych se inspirovala.

      Vymazat
  5. Jani, Vašík bude mít moc hezký a teploučký svetřík. Jsi šikovná 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám reference, že se líbil, což mě moc těší.

      Vymazat
  6. Jani, svetřík se povedl a určitě potěší.

    OdpovědětVymazat
  7. to je krásné :) moc povedené, jste šikovná :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jani moc chválím nádheráááááááááááááá určitě potěší kamarádka bude mít radost a já moc děkuji za návštěvu mého blogu zdravím a hezký nový týden přeji ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu a určitě opět přijdu na návštěvu.

      Vymazat
  9. Krásný svetřík pro ještě krásnější jméno! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Máš to moc pěkné, hezky vyladěné, ty knoflíčky jsou parádni

    OdpovědětVymazat
  11. Jani děkuji za návštěvu , máš tu nádherné věci, jsi šikulka. Kdysi dávno jsem také pletla, háčkovala a dělala různé ruční práce, bylo to součástí mého zaměstnání, v roce 2013 jsem měla úraz ruky a musela tuto činnost nechat ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to zatím moc baví a je to jako droga. Stále musím něco tvořit.

      Vymazat
  12. Ten se teda povedl, je krásný a miminkovi Vašíkovi bude určitě slušet...

    OdpovědětVymazat
  13. Te ha quedado precioso, me gusta mucho. Hace tiempo que no cojo las agujas. Un beso.

    OdpovědětVymazat

Už to roste

 Máme už takový letitý zvyk, sázet přísady salátků a kedlubnů do foliovníku začátkem dubna. To proto, abychom na prvního máje se mohli radov...