úterý 25. května 2021

Háčkovaný šátek

 Můj první.

 Co bych to byla za háčkařku, kdybych nevyzkoušela, jestli to také zvládnu. Dlouho jsem si vybírala nákres, podle kterého bych šátek uháčkovala. Abych rozuměla všem symbolům a někde se "neztratila". Nakonec jsem vybrala, ale nevím, jak se jmenuje. Tedy ten nákres, podle kterého jsem háčkovala.

Přízi jsem zvolila čtyřnitku v barvě černé, fialové a bílé.

Tak vypadaly mé začátky. Byl to běh na dlouhou trať, což já nemám ráda. Začínala jsem v říjnu minulého roku. Poté jsem práci odložila a háčkovala jsem různé drobnosti jako dárečky na Vánoce.

A po Vánocích se mně opět do šátku nechtělo, a tak jsem připravovala Velikonoce.

Jenže po Velikonocích už jsem se na nic vymlouvat nemohla, a tak jsem se do toho zakousla.

Ze začátku to bylo prima háčkování, řady byly krátké, ale postupně se mocně prodlužovaly. Nicméně z této příze se mně pěkně háčkovalo a jsem ráda, že jsem šátek úspěšně dokončila.


A nyní už pokukuji po dalším barevném klubíčku  i vzoru - nákresu. Chtěla bych opět čtyřnitku a vzor, který bych zvládla jen z nákresu. Třeba mi poradíte, který vzor se dobře háčkuje. Byla bych vám moc vděčná.


Pěkné májové dny přeje
Janka


22 komentářů:

  1. Jani, šátek je krásný, moc se Ti povedl. Také je ráda dělám, podívej se na Pinterest, tam je toho spousta.Určitě něco vybereš. Já mám také další v plánu pro naši Jani, ale je v pořadí...Teď hodně vyšívàm, tak přeskakuju od jednoho k druhému, podle toho, na co je zrovna chuť. Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu. Už jsem si zakoupila další přízi i vybrala vzor - Klazienu. Udělala několik řad a na čas odložila. Maluji kamínky, šiji levandulová srdíčka jako dárečky, ale hlavně všechen čas trávím nyní prací na zahradě. Tak snad se k háčkování šátku opět vrátím....

      Vymazat
  2. Jani, to je krásný šátek. Jeden jsem také háčkovala a mám přízi na další. Líbí se mi mech. Nevím, jestli jsi na FB, tam je skupina Šátkománie - návody, tam bys našla spoustu inspirace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, tu skupinku často navštěvuji a obdivuji šátkomaniačky, co už toho vytvořily. Já jsem jen sváteční háčkářka.

      Vymazat
  3. Jana, your scarf is very beautiful! I like it!

    OdpovědětVymazat
  4. Šátek se Ti moc povedl, vybraný vzor je krásný i sladění barev. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu. Černá a bílá se hodí ke všemu. Navíc je tam ta fialová. pro osvěžení, aby to nebylo tak smutné.

      Vymazat
  5. Trpělivost se vyplatila, šátek se ti opravdu moc povedl. Barvičky jsou krásné, tyhle mám ráda. Hezké dny, zdravím 🌷

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to fakt o trpělivosti, vůli a výdrži. Já mám raději krátkodobé projekty.

      Vymazat
  6. Jana, tvůj šál je opravdu velmi krásný, miluji toto pletení a odstíny příze.
    Ciao Susanna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu. Bylo to dlouhodobé dílo.

      Vymazat
  7. Moc hezký šátek, vyplatilo se dodělat ho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám začatý další, ale asi na něj přijde řada až za dlouhých podzimních večerů.

      Vymazat
  8. Jani, já neháčkuji, tak neporadím ��Šátek je nádherný, jsi šikulka��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nic se neděje. Už jsem si našla nový popis a je začato, ale fakt pouze začato. Na víc není nyní čas.

      Vymazat
  9. Omlouvám se za ty otazníky, píšu z mobilu a že smajlíků jsou otazníky...

    OdpovědětVymazat
  10. Te ha quedado muy bonita. Un beso.

    OdpovědětVymazat
  11. Se vzory vám neporadím, protože háčkovat neumím. Šátek se vám moc povedl.
    Hezký den. 🙂

    OdpovědětVymazat
  12. Krásný šátek!!
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  13. Jani, jsi borec. Šátek je moc hezký. Když budeš chtít nákres, mám jich pár moc hezkých. Přijedu na kafíčko ?

    OdpovědětVymazat
  14. Complimenti per questo splendido scialle, dalla lavorazione molto raffinata.

    OdpovědětVymazat

Co mě zaujalo

Většinou jdu docela rázným tempem a zamyšlena na autobus, abych přišla včas. Stejně tak i do obchodu na každodenní nákup. Trasa je stále ste...