neděle 30. května 2021

Opět ty kamínky

 Stále mě to drží. A moc. Dokonce jsem si přikoupila ve výtvarných potřebách ještě nějaké fixy, ale ty už nebyly jen za 8,-Kč jako v obchodě - Barvy a laky -, ale podstatně dražší. A tak každý týden při výšlapu kolem naší říčky Hloučely nasbírám kamínky a bavím se. Pěkně je umyji, poté nastříkám bílou barvou a vymýšlím, co na ně nakreslím.

A následující týden je při dalším výšlapu někde na naší cestě umístím. Z těchto kamínků mám zpětnou vazbu zatím pouze na oranžové sluníčko.

Stále vymýšlím, co zajímavého a barevného na kamínky nakreslit.


Tyto byly nachystané na středu tohoto týdne.
 Tak jsem zvědavá, jestli ještě nějaké zůstaly na uloženém místě.


A poslední tři panenky- andělky  se mnou včera putovaly do naší chatové oblasti na Běleckém Mlýně.
Ale já na nálezy zatím moc štěstí nemám. Asi mé zraky vzhlíží moc vysoko a ne na zem. 
Až nějaký kamínek najde, tak se určitě pochlubím.
Pěkný první červnový týden přeje
Janka









30 komentářů:

  1. Veľmi krásne kamienky! Nevedela by som si ani vybrať :-)
    Páááá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu a jsem ráda, že se vám moje malované kamínky líbí.

      Vymazat
  2. Jani, máš je krásné. Taky na nalezení štěstí nemám, ale kaminkuje se u nás taky hodně. Dceru to moc baví, takže maluje taky ostosest a má štěstí i na nálezy. Za fixy a laky už dala spoustu korun, ale každý koníček něco stojí. Zvu Tě na můj web, mám tam taky "Kamínky"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem si vaše kamínky prohlédla a jsou moc pěkné a zajímavé.

      Vymazat
  3. Jani, kouzelné kamínky. Mně se moc líbí ty s andělkami. Několik kamínků už jsme našli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to jen takové dětské a školácké malování.

      Vymazat
  4. Ze skupiny na fb jsem se hodně naštvaně odhlásila, protože mi tam začalo vadit to napadání, a i megalomanství některých lidí kteří prostě jedou na efekt z toho kolik toho dokáží namalovat. Našla jsem dva kamínky přímo tady u nás na vsi, a jeden putoval z Mníšku ze zámeckého parku do Litomyšle. Já ještě zatím ani nezačala, i když mne to láká....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi

    1. Je to droga, jako všechno ostatní tvoření, když tě to chytne a zaujme.

      Vymazat
    2. No právě, toho se u sebe bojím! Znám se ;-)

      Vymazat
  5. Janka sono BELLISSIME!!!!
    Ciao Susanna

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, kamínky máš krásně barevné. Já jsem si zrovna dneska koupila sadu fixů na malování kamínků (nejen), hodně mě to láká i když moc zdatná malířka nejsem. Něco jednoduchého snad zvládnu, měj se krásně, zdravím 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkoušej a potom budeš zvědavá, zda někdo tvůj kamínek najde a eventuálně přenese jinam.

      Vymazat
  7. Safra, já se snad také do malování pustím. Jani malůvky jsou moc pěkné. Venku se mračí a tak si vyberu ten s deštníkem ☺ ♥ ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně. Jdi do toho. Kamínků je kolem nás spousta. Je to zajímavá zábava.A uděláš radost sobě i ostatním.

      Vymazat
  8. Máš je moc hezky vykreslené. Jsou takové čučavé

    OdpovědětVymazat
  9. Спасибо! Красивые камни! Особенно ангелочки!

    OdpovědětVymazat
  10. Moje vnučka taky miluje malování kamínků.Napřed jsem nechápala,co to je.Teď už to vím ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to prima zábava. Uvidíme, jak to dlouho vydrží.

      Vymazat
  11. Na kamínky používám akrylové barvy a na detaily akrylové fixy, a ty už něco stojí. Minulý rok jsem namalovala dost kamínků, ale rozdala jsem je, většinou to byly berušky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám asi tři fixy posca a zbytek decor pen, ale ty dělají celkem tlustou čáru.Lepší jsou ty prvně jmenované, ale také podstatně dražší.

      Vymazat
  12. Jani, kamínky máš hezoučké. Také občas nějakě namaluju, ale nenašla jsem žádný. Zatím...Měj se moc hezky, zdraví Tě Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, je to taková prima oddechovka. Zase něco jiného, než práce na zahradě, šití, háčkování a pletení či quilling. A to napětí, jestli tvůj kamínek někdo najde a zveřejní na Fb.

      Vymazat
  13. Je vidět, že Hloučela se má co činit, aby donesla spoustu kamínků, ať je co malovat! Jsou krásné... ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, zatím je jich tam spousty a spousty a zvláště nyní, když je nízký stav vody.

      Vymazat
  14. Jsem ve skupince Kamínky na FB. Teprve jsem začala. Maluju akrylovýma barvama a akrylovýma fixama. Nakonec všechno pěkně zalakuju lakem na decu. Na zadní stranu napíšu PSČ Kojetína a pak už kamínky putují do světa. Ve skupince se pak dozvím, jestli někdo kamínek našel a kde.
    Máš krásné kamínky, pěkně malované. Já maluju jen příležitostně, když mě to chytne.Jinak se babky předbíhají, která toho nakreslí víc a to mě moc vadí. O tom to kamínkování nemá být...

    OdpovědětVymazat
  15. Te quedaron muy bonitas. Besos.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Už mám namalované další kamínky, které půjdou do světa.

      Vymazat

Co mě zaujalo

Většinou jdu docela rázným tempem a zamyšlena na autobus, abych přišla včas. Stejně tak i do obchodu na každodenní nákup. Trasa je stále ste...