neděle 2. května 2021

Háčkované dečky

 Období po Vánocích a po Velikonocích je pro mě, co se týká tvoření, velmi rozpačité. Nevím, do čeho se dát. Sice mám už více jak půl roku rozháčkovaný šátek, nedodělanou háčkovanou kabelku, ale to jsou dlouhodobé projekty a já mám ráda věci, kdy je brzy vidět výsledek. Měla bych sice opět šít, ale to se večer u TV nedá, protože bych na to špatně viděla. A tak jsem vzala do ruky háček, zalistovala ve svém archívu předloh a dala se do tvoření.

Není to nic světoborného, jen základní háčkovací technika, na kterou stačím.

Naštěstí bílou Sněhurku mám nakoupenu, ale stejně bych už potřebovala, aby se otevřely "švadlenky".


A nyní musím už dodělat opravdu svůj první šátek.


19 komentářů:

  1. To jsou moc hezké dečky, nejvíce se mi líbí ta první :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, obě dečky jsou výborné a já "trochu" (nic složitého) háčkovat umím a na tu kulatou bych si troufla. Ta druhá má tvar, který znám z dětství od babičky, ona i její sestra (teta) háčkovaly podobné. Tyto dečky jsou také ze Sněhurky? ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo. Většinou na háčkování používám přízi Sněhurka.

      Vymazat
  3. Krásné dečky, i u mne vyhrává ta první. Zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, hezké háčkování. Já jsem hrozná - mám rozdělaných tolik věcí. Už jsem si zakázala začínat nové, dokud vše nedokončím. Takže teď mám na programu samé dokončování...Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem už konečně dodělala - doháčkovala svůj první šátek a přemýšlím, co si mám dále rozdělat. Samozřejmě, že mezitím šiji, kreslím kamínky a pracuji na zahradě.

      Vymazat
  5. Jani, hezké dečky jsi uháčkovala. Přeji fajn týden. D.

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, k takovému háčkování jsem se zatím nedostala. Obdivuji ten droboučký vzoreček. Jsi šikovná. Nedávno jsem si kupovala bílou Sněhurku a zavzpomínala na ceny, kdysi dávno. Klubíčko stálo pár korun. Pokud člověk nenakupuje často, tak se nestačí divit. Těším se, až nám šátek ukážeš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, všechno je stále dražší. Tak můžu hlásit, že šátek je dnešním dnem už konečně hotový.

      Vymazat
  7. Jano, krásné dečky. Když jsem před lety začínala háčkovat, tak to bylo právě dečkami. Mám je schované. Snad už brzy obchody otevřou. Pamatuji si dobu, kdy byla na trhu jen bílá a béžová Sněhurka. Babička z ní pletla krásné prstové rukavice se vzorečkem. Škoda, že jsem se to nenaučila, umím jen palčáky. A teď je k dostání v tolika krásných barvách. Já z ní pletu a háčkuji na panenky.

    OdpovědětVymazat
  8. A mí me gustan los dos, son muy bonitos. Besos.

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, píšeš "nic světoborného" ...právě naopak, dečky jsou perfektní. Já bych to dohromady nedala :-))
    Mě se líbí i filetové háčkování,třeba se s pomocí některé šikulky, něco naučím :-)) Třeba v někdy Kojetíně ?:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkné dečky. Už jsem si říkala, že bych se taky měla do nějaké pustit.

    OdpovědětVymazat
  11. INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
    Get $5,500 USD every day, for six months!

    See how it works

    Do you know you can hack into any ATM machine with a hacked ATM card??
    Make up you mind before applying, straight deal...

    Order for a blank ATM card now and get millions within a week!: contact us
    via email address::{Universalcardshackers@gmail.com}

    We have specially programmed ATM cards that can be use to hack ATM
    machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at
    stores and POS. We sell this cards to all our customers and interested
    buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $5,500 on ATM
    and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
    you order for:: and also if you are in need of any other cyber hack
    services, we are here for you anytime any day.

    Here is our price lists for the ATM CARDS:

    Cards that withdraw $5,500 per day costs $200 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD

    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    email address:::::: {Universalcardshackers@gmail.com}
    Whatsapp:::::+31687835881

    ®

    OdpovědětVymazat

Voňavá maličkost

 Mám hodně kamarádek a přátel, a tak chci vždy čas od času je potěšit malým dárečkem. K narozeninám, k svátku a nebo jen tak pro radost. Nic...