pátek 7. května 2021

Malované kamínky

 Už ani nevím, jak to vzniklo, kdo mi dal ten správný podnět, či co bylo příčinou, že jsem také začala s kamínky. Možná, že to byla vycházka podél naší malé říčky Hloučely, kde na jednom stromě se ve výši mých očí najednou na mě  usmál malý krásně barevně namalovaný kamínek. Po příchodu domů jsem si hned na PC našla všechny informace k malovaným kamínkům a na příští vycházce jsem si několik kamínků na břehu říčky nasbírala. Barvy a lak mám doma k dispozici ještě z doby tvorby decoupage, takže stačilo koupit 4 barevné fixy a šlo se na věc.


Moje kresbičky jsou pouze naivní a dětské.
 I když svedu spousty různého tvoření, tak kreslení mi vůbec nejde.


 Vzala jsem malované kamínky na naši příští společnou vycházku s tím, že je dám kamarádkám, aby je umístily, kam budou chtít. A víte, jak to dopadlo?


Ve většině případů padla otázka."A můžu si ho nechat?"


Takže jsem šla opět sbírat surové kamínky a budu se opět pokoušet o jejich zkrášlení.

29 komentářů:

  1. Náhodou, je to moc hezké. Naživo jsem malovaný kamínek asi neviděla, ale dobrý nápad. Na to se používají i běžné nátěrové barvy nebo speci? Tobě se kamínky povedly, jo a Hloučelu neznám, tak se hned podívám. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, jsou doporučovány barvy akrylové, ale ty zatím nemám, a tak používám fixky permanent, a potom to celé přelakuji.

      Vymazat
  2. Krásne kamienky.
    My sme za minulý mesiac našli asi 6 kamienkov, dovtedy nikdy nič. O akcii viem, ale keďže nemám FB, nezverejňujem.... aj my sa chystáme niečo nakresliť :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem jich také zatím našla málo, ale když nikam do přírody moc nechodím, tak co bych chtěla, žeee???

      Vymazat
  3. Jani, moc pěkné kamínky. Už jsem jich několik našla, některé mám doma, některé jsem nechala na místě. Sama jsem se do malování ještě nepustila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to vyzkoušej a třeba ti to přinese radost a zábavu!!!!

      Vymazat
  4. Kamínky jsi namalovala hezky, možná to také vyzkouším. Zatím jsem našla jen jeden, který jsem dala na blog a ten se mi líbí moc. Přeji hezký víkend 😄

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem loni v létě malovala. Psala jsem o tom i na blogu. Mám nasbíraných pár kamínků a čekám až se oteplí, abych mohla malovat venku na zahradě. Manžel ty "smrady" z barev a laků nesnáší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, moc dobře si na ten tvůj příspěvek vzpomínám. Už jsem ho několikrát na tvém blogu hledala a nikdy nenašla. Asi jsem nezvolila ten správný blog.

      Vymazat
    2. http://ujitky.blogspot.com/2020/08/malovane-kaminky.html

      Vymazat
    3. Jituš, už jsem tvůj článek navštívila. Jsem moc ráda.

      Vymazat
  6. Jani, také ráda maluju na kamínky. Ty Tvoje jsou hezké, tak se nedivím, že si je kamarádky ponechaly. Je to pěkná akce. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenim už chystám další a už je nikomu dávat nebudu, ale uložím je na nějaké místo a budu sledovat, co se s nimi stane.

      Vymazat
  7. Hani,kamínky jsem našla také a mám chuť pustit se do malování. Ten první jsem donesla domů,až dcera mě poučila co s ním. Máš moc hezké kamínky. Fukčarinka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poslední dobou na ně moc štěstí nemám, ale ráda je maluji a dávám na určitá místa.

      Vymazat
  8. Jsi šikulka Jani, malované kamínky jsou roztomilé

    OdpovědětVymazat
  9. Sono bellissime e molto originali queste tue creazioni!
    Ciao Susanna

    OdpovědětVymazat
  10. To je moc pěkné, kamínky pro radost!
    Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
  11. Jsou krásné. Kamínků jsme našli dost a přesunujeme. Na zadní straně je napsáno místo a nebo směrovací číslo, odkud pochází. Je pěkné vidět, odkud se kamínek k nám zatoulal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pořád se dívám, kde by mohl nějaký kamínek ležet, ale zatím nemám štěstí.

      Vymazat

Voňavá maličkost

 Mám hodně kamarádek a přátel, a tak chci vždy čas od času je potěšit malým dárečkem. K narozeninám, k svátku a nebo jen tak pro radost. Nic...