čtvrtek 22. dubna 2021

Chňapky

 Tak strašně bych potřebovala jít do zahrady a pracovat. Nemám zatím připravené ještě žádné záhonky na základní zeleninku. Ale nedá se to. Při pěti stupních a při práci s hlínou by mi umrzly ruce. A když je jeden den v týdnu lepší počasí, tak jako naschvál mám nějaké vyřizování ve městě, na úřadech či doktora.

Samozřejmě, že nelenoším.

 Odložila jsem háček a dala se do malého šití. 

Potřebovala jsem dárek pro kamarádku k narozeninám.


Zbytků látek mám spousty a pro inspiraci jsem si zašla na Pinterest. 

Chtěla jsem jen něco malého, ale praktického.

Vyrobit si střih, nebyl problém, a tak jsem se dala do šití.To velké písmenko V má symbolizovat dvě věci. Jednak je to vrchní strana chňapky, která není tak silná, jako spodní, a také první písmenko jména obdarované. Jmenuje se totiž  Věra.

Při současném aprílovém deštivém počasí už pomýšlím na další šití, jelikož chňapkami různých tvarů se to na Pinterestu jen hemží. A mít nachystaný dáreček doma není na škodu.

30 komentářů:

  1. Jani, to se bude určitě tvé kamarádce líbit. Opravdu takových chňapek není nikdy dost. A je to dobrý nápad, jak zbytky látek zpracovat. Drobné darecky je bezva mít v zásobě �� Taky to mám tak ráda. Měj se pěkně a společně si přejme to lepší počasí. Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, dárečky jsou už předané a mohu říci, že se líbily. A nyní už přemýšlím a o dalším chňapkách jiných tvarů. Ale nyní vítězí zahrada.

      Vymazat
  2. Ano, chňapky - to je moje. Kolik já jich už ušila. Máš je hezké a opravdu doporučuji, zužitkují se zbytky. Když dělám střih na tu "rukavici", vždy udělám větší, než je ruka - lépe se to navléká a aby to mohl používat i přítel. Ty jsi detailista, já osobně bych na chňapku nepřišívala knoflík, ale to je moucha. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta obdarovaná se jmenovala Věra. Tak jsem to chtěla nějak označit. A ten knoflík si může kdykoliv odpárat.

      Vymazat
  3. Molto carina questa coppia guanto- presina! Sarà utile ed apprezzata dalla tua amica Vera. Ti saluto, con l'augurio di poterti dedicare presto all'orto.
    Ciao Susanna
    Velmi pěkný tento pár držáků na rukavice! Bude to užitečné a ocení vaše přítelkyně Věra. Zdravím vás s nadějí, že se brzy budete moci věnovat zeleninové zahradě.
    Ciao Susanna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nyní se věnuji zahradě až do úmoru. Všechno mě bolí, ale už je zaseto - hrášek, mrkev, cibule....takže spokojenost.

      Vymazat
  4. Jani, to je moc pěkný dárek pro kamarádku, bude mít radost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, už přemýšlím o dalším šití, ale momentálně je na programu zahrada.

      Vymazat
  5. Jani máš to hezké ! Také často šiju chňapky a ráda je rozdávám jako dárky. Měj se hezky, zdraví Tě Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu a jsem ráda, že se ti líbí.

      Vymazat
  6. Takové dárky nikdy nezklamou, zdravím a přeji hezký víkend ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu. Jde o ,praktičnost a nejen o parádu.

      Vymazat
  7. Jani, jsou krásné a hezky jsi si s nimi vyhrála. Věřím, že se budou obdarované líbit.
    Přeji fajn víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano. Vyhrála. A také pěkně nachodila, protože jsem si vše připravovala v přízemí v kuchyni u stolu a šicí stroj mám v malé místnosti v podkroví, takže pěkně nahoru po schodech.

      Vymazat
  8. Dobrý nápad a vynikající práce.Dokončila jsem veškeré vyšívání.Nechci si objednat žádné předtištěné dečky.Musím se donutit vytáhnout šicí stroj...Nějak se mi nic nechce.
    Přeji krásný víkend ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je divné počasí a divná doba. Ale jaro by mělo v nás probudit radosti .

      Vymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. Janko, velmi pěkný dárek a užitečný. ☺

    OdpovědětVymazat
  11. Complimenti per lo splendido lavoro, regalo utile ma sopratutto prezios, perchè fatto con tanto amore.

    OdpovědětVymazat
  12. Moc pěkné chňapky, nejen účelné, ale i krásně dekorativní !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  13. Jsi moc šikovná, chňapky jsou nádherné Jani

    OdpovědětVymazat
  14. INSTEAD OF GETTING A LOAN,, I GOT SOMETHING NEW
    Get $5,500 USD every day, for six months!

    See how it works

    Do you know you can hack into any ATM machine with a hacked ATM card??
    Make up you mind before applying, straight deal...

    Order for a blank ATM card now and get millions within a week!: contact us
    via email address::{Universalcardshackers@gmail.com}

    We have specially programmed ATM cards that can be use to hack ATM
    machines, the ATM cards can be used to withdraw at the ATM or swipe, at
    stores and POS. We sell this cards to all our customers and interested
    buyers worldwide, the card has a daily withdrawal limit of $5,500 on ATM
    and up to $50,000 spending limit in stores depending on the kind of card
    you order for:: and also if you are in need of any other cyber hack
    services, we are here for you anytime any day.

    Here is our price lists for the ATM CARDS:

    Cards that withdraw $5,500 per day costs $200 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $2,200 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $5,500 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $8,500 USD

    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    email address:::::: {Universalcardshackers@gmail.com}
    Whatsapp:::::+31687835881

    ®

    OdpovědětVymazat

Zahradnictví v obýváku

 Tedy ne přímo v obýváku, který denně obýváme, ale v podkroví našeho pididomečku. Máme tam jednu velkou místnost, která slouží na posezení p...