pátek 26. března 2021

Háčkované kukaně

Nic nového. 

Mé kamarádky háčkařky je už dávno háčkovaly,

 ale já jsem se k nim dopracovala až nyní. 


Pro skořápkový korpus jsem zvolila tu nejjednodušší formu předlohy,

 takže to krásně rychle přibývalo..

Od kamarádky jsem měla výfuky z velkých vajec,

 takže umístit do kukaní "náplň" nebyl problém.


 Naštěstí v květinářství u nás měli malá kuřátka a ostatní zdobení jsem měla už z dřívějška.


Dají se položit jen tak na misku a nebo zavěsit třeba na větvičku.


Budou to malé pozornosti pro mé kamarádky a přátele.


A nyní už konec tvoření, protože mocně volá zahrada!!!


16 komentářů:

  1. Jee, to je hezoučké, Jani����Kuřátka mají pěkné kukaně a tvé kamarádky mi dají určitě za pravdu�� My máme zahrádku, ne zahradu, ta taky volá ����Ale už se těším.

    OdpovědětVymazat
  2. Здравствуйте, Яна! Очень красиво!

    OdpovědětVymazat
  3. To je krásné a nápadíté.Kukaně uháčkovat do velikonoc snad zvládnu.Moc se mi líbí.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  4. Kukaně jsou super nápad. Moc se mi líbí, možná se také o nějakou kukaň pokusím. Díky za tip, zdravím ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě. A JE TO ZASE NĚCO JINÉHO NEŽ OBYČEJNÁ HÁČKOVANÁ VAJÍČKA.

      Vymazat
  5. Jani, kukaně se Ti moc povedly. Také jsem kdysi jednu háčkovala, ani nevím, kde skočila.
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, hezké bydlení pro kuřátka. Moc se mi kukaně líbí. Ty jsem ještě nikdy neháčkovala. Měj se hezky, zdraví Tě Lenka
    www. babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ty jsou krásné, a ta kuřátka ♥♥

    OdpovědětVymazat

Zahradnictví v obýváku

 Tedy ne přímo v obýváku, který denně obýváme, ale v podkroví našeho pididomečku. Máme tam jednu velkou místnost, která slouží na posezení p...