středa 31. března 2021

Velikonoční kraslicov

 Když se objevil následující plakátek na Fb stránkách Mateřského centra naší obce, bylo mi jasné, že se musím zúčastnit. Neváhala jsem. Mám ráda takové výzvy. Úkol byl jasný - vyrobit alespoň jedno vajíčko o velikosti minimálně 30 cm. Jakým způsobem, to už bylo na autorovi. 


Základem byl pro mou tvorbu  tvrdý papír ze staré krabice, vystřižený ve tvaru vejce podle zadaných rozměrů,  který jsem poté nastříkala bílou barvou ve spreji. A mně známou ubrouskovou technikou ozdobila obrázky s jarní tématikou. A dostatečně nalakovala.



Chtělo to ovšem nějak orámovat. Pátrala jsem v mysli, kde v naší obci rostou smuteční vrby. Žádný rybník u nás není, ale přesto jsem jeden prastarý strom našla. Z proutků jsem upletla copánek, který jsem tavnou pistolí k papírovému vajíčku přilepila a ozdobila mašličkou.



Podle zadaných propozic jsem jedno vajíčko pověsila na vstupní dveře a druhé do okna.


Tak jsem alespoň trošičku přispěla ke zkrášlení naší obce na Velikonoce.







23 komentářů:

  1. Красивое украшение! Мне очень понавилось!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a jsem ráda, že se ti moje tvořeníčko líbí.

      Vymazat
  2. Wonderful big eggs :)
    You are very talented. These easter eggs look giant!
    Happy Easter!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a přeji pěkné prožití svátků jara!!!

      Vymazat
  3. Nechala jsem se inspirovat a přidala se, ale v naší pidi obci se zatím nikdo nepřidal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, nevadí. Přece to děláme pro svou radost a dobrý pocit, že se nám alespoň něco daří.

      Vymazat
  4. Hodně dobrý nápad, proutěný rámeček je skvělý ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, musela jsem chvíli přemýšlet. Ale nejhorší bylo najít u nás smuteční vrbu.

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu a přeji krásné jarní dny.

      Vymazat
  6. To je dobrý nápad, vajíčka se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, to je hezká výzva. A vajíčka máš povedená, líbí se mi.
    Přeji krásné Velikonoce. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alespoň mám nějakou výzdobu a náš domeček není smutný.

      Vymazat
  8. Jani, dávám palec nahoru, ve vaší obci to žije. ☺ ♥ ☺ Vajíčka máš parádní. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo. Někteří lidé se snaží, ale některým je to všechno jedno a žijí jen pro sebe.

      Vymazat
  9. Jani,jseš šikulka,ale to vím už dávno.👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu. Ale stále se učím.....

      Vymazat
  10. Jani to je hezký nápad! A tvoje vejce jsou povedená.
    Přeji veselé Velikonoce u Vás. Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Budou prožité doma. V té zimě se nedá ani jít na zahradu.

      Vymazat
  11. Stupenda questa iniziativa e che belle che sono venute le tue uova.
    Sono da 10 e lode.
    Buona Pasqua.

    OdpovědětVymazat
  12. Je to hezká výzva. Vajíčka se ti povedla

    OdpovědětVymazat
  13. Moc povedená vajíčka,která zkrášlí domov a navodí velikonoční náladu.Přeji pěkné jarní slunečné dny..Také se na to chystám..

    OdpovědětVymazat

Už to roste

 Máme už takový letitý zvyk, sázet přísady salátků a kedlubnů do foliovníku začátkem dubna. To proto, abychom na prvního máje se mohli radov...