neděle 6. prosince 2020

První letošní.

Ano, dostala jsem první letošní vánoční dáreček. Přinesl mi ho pošťák. A jak si ke mně našel cestu? 

To bylo tak.....

Každý rok před Vánocemi jsme se my, členky Ženského klubu, setkávaly pravidelně na prodejní výstavě v Kojetíně. Bylo to moc bezva. Každá z nás dovezla na ukázku něco ze svého tvoření a tradicí se stalo, dávat si malé dárečky. Letos nám covid setkání neumožnil. A tak Jitku S. napadlo, že bychom si mohly udělat radost a dárečky si poslat. Samozřejmě, kdo chce. A tak nám, které jsme do toho šly, vylosovala vždycky partnera. Mě obdarovala Květa.


Když jsem nedočkavě rozbalila balíček, vykoukly na mě dvě úhledně zabalené postavičky.


Ani jsem nemusela číst adresu odesilatele a hned mi bylo jasné, čí je to dílko.


Tak nádherné postavičky umí háčkovat jen Květa.


Květuš, moc děkuji. Udělala jsi mi obrovskou radost.
Noví obyvatelé našeho domečku už zaujímají čestné místo pěkně na polštářku v podkroví a těší se,
 až jim bude dělat společnost  nazdobený vánoční stromeček.


13 komentářů:

  1. Opravdu nádherná ruční práce ☺
    Přeji krásné předvánoční dny ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Mě dorazila od Graži frivolitková nádhera....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dovedu si to představit. Na každém setkání v Kojetíně měla vždycky něco úžasného.

      Vymazat
  3. Janko, dostala jsi krásný dárek, postavičky jsou moc hezké.

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, je to škoda, že se setkání nekonalo,ale aspoń takto jste si mohly udělat radost. Dárečky od Květušky jsou nádherné.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, ta setkání byla vždycky tak fajn. Moc jsme se na ně těšily a dlouhou dobu připravovaly. Tak snad před Velikonocemi už to tentokrát vyjde.

      Vymazat
  5. Wspaniałe szydełkowe maskotki. Musiałaś być bardzo grzeczna, że takie Owieczka i Laleczka trafiły do Ciebie - są pełne uroku :)
    Buziaki!

    OdpovědětVymazat
  6. To jsou krásné postavičky, ta ovečka je úžasná ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Tak mě mrzí, že jsem tuhle super akci prošvihla. Květa to s háčkem prostě umí, je to třída.

    OdpovědětVymazat

Co mě zaujalo

Většinou jdu docela rázným tempem a zamyšlena na autobus, abych přišla včas. Stejně tak i do obchodu na každodenní nákup. Trasa je stále ste...