čtvrtek 10. prosince 2020

Jsou fuč

Ano, jsou totálně fuč. Všechny fotografie ke článkům zmizely. Přesněji řečeno od 9.července, tedy od doby, kdy zanikl starý blog a byl založen a přestěhován do nového blogspotu. Zůstaly jen texty a pod nimi bílá prázdná okna., čímž články pozbývají smyslu. U mě osm let tvoření, focení a vymýšlení. Je mi to strašně líto. Nějak se s tím nechci smířit a věřím, že Jitka S. vymyslí, co s tím......

A pokud to nepůjde vrátit, tak budu jednoduše staré příspěvky, hlavně s výsledky mého tvoření, opakovat. Návštěvníci mého blogu se vyměnili, přišli noví a ti stávající mně to určitě nebudou mít za zlé, když se budu opakovat.

Tak třeba před čtyřmi lety jsem se dala do obháčkovávání baněk.

Obháčkované baňky. Není to nic nového, ale chtěla jsem to také vyzkoušet.
Už dříve jsem je obdivovala na blogu u Jitky Kerrie a letos na našem setkání v Rajhradě u Graži. Tam ovšem šlo o vyšší třídu, protože ta měla baňky skleněné a k jejich zkrášlení použila mně stále ještě nezvládnutelnou techniku frivolitek.
Takže ke klasickým háčkovaným vločkám, zvonečkům, stromečkům, rybičkám a andílkům letos poprvé přibudou i obháčkované baňky.













Tak to byly ony krasavice. Píši byly, protože jsem je všechny rozdala. 
Tak snad udělaly radost a i letos se objeví na vánočním stromečku.

29 komentářů:

  1. Také je pro mně velké zklamání, že zmizely všechny fotky ze starého blogu. Nevím, jestli s tím něco půjde udělat.
    Obháčkované baňky jsou moc pěkné a určitě dělají stále radost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, já jsem si fotečky svého tvoření před skončením blogu některé uložila na PC. Včera jsem vyzkoušela je tam do nového blogu vkládat a šlo to. Jenže je to strašně dlouhá práce, která zabere spousty času.

      Vymazat
  2. Jani, já jsem si právě založila blog a tahle zpráva o zmizení fotek rozhodně moc optimismu nepřidá. Říkám si, jestli se to časem neobjeví, tak počkejte. Z toho plyne poučení, že člověk = bloger nemůže do blogu vkládat veškeré svoje naděje, že to tu bude navěky. Starý blog zanikl a co tam bylo pěkných blogů. Ne všichni, z různých důvodů, to přestěhovali.
    Ty baňky jsou úžasné, já sice umím háčkovat, ale tohle jsem nikde neviděla. Asi je to třeba dělat na umělých baňkách a ne těch foukaných, to by asi nepřečkalo. Vkládej i starší příspěvky, proč ne, rádi se podíváme. Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to jsem moc ráda, že jsi také do toho šla. Už jsem byla u tebe na návštěvě a s dovolením jsem si tě přidala do svého adresáře.

      Vymazat
  3. Ciao Janka, děkuji, že jsi se ke mně vrátil a opustil své myšlenky.
    Tyto koule na vánoční stromeček, které jste potáhli, jsou krásné
    Ach ne, jaká katastrofa! Nedokázal jsem si představit ztrátu všech fotek z mých starých příspěvků - skutečně nezměrné poškození. Blogspot ale změnil příliš mnoho možností.
    Objetí Susanna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Susi, snažím se postupně některé fotečky vložit zpět. Alespoň ty s mými výrobky. Je to fakt velké ochuzení blogu.

      Vymazat
  4. Hodně nepříjemné, přijít o tolik fotografií a vůbec nechápu, že to není někde uloženo, že to mohlo jen takhle zmizet. Tak snad se podaří někomu najít cestičku, která k starému blogu povede, držím palce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, nová doména má zase svoje pravidla. Ale něco si tam postupně opět obnovím.

      Vymazat
  5. Jani,to je moc pěkné ☺
    Přeji pěkný den ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Очень красивы игрушки, обвязанные крючком!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo. Háčkování je moje oblíbená činnost. A jsem moc ráda, že se ti líbí.

      Vymazat
  7. Janko, Jitka (já) toho moc nevymyslí. Jen po chvilkách dávám do kupy návod, jak se dostat ke starým fotkám a jak je s co nejsnadnějším způsobem dostat na blog. V žádném případě však nečekej, že to bude bez práce. Je to práce, monotónní, nudná a nezajímavá. Ale tím mým systémem se dá zvládnout za hodinu ručně opravit asi 50 článků, přičemž počet fotografií v nich nemá na čas příliš velký vliv.

    OdpovědětVymazat
  8. Jituš, než skončil starý blog, tak jsem si manuálně začala ukládat do archivu fotečky mého tvoření podle dat článků. Byla to zdlouhavá práce. Nyní zkouším je vložit na nový blog. Ale jen mé výtvory. Ostatní fotky jako z kuchyně, cestování a kytičky, tak ty jsem si už nestihla uložit.

    OdpovědětVymazat
  9. Také se mi fotky ztratily, ale stejně nic nenadělám. Obháčkované baňky jsou úžasné, ale bude to asi dost piplačka. Jsi šikovná ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Piplačka ? Jak se to vezme....Docela to přibývalo rychle a obháčkovaných baněk přibývalo. Je to jako když háčkuješ velikonoční vajíčka. A v tom mám už velkou praxi.

      Vymazat
  10. Ty baňky jsou opravdu krásné! Už jsem četla u více blogerů, že jim zmizely fotky, je to škoda :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Štve mě to, ale nic nenadělám. Něco se pokusím vrátit zpět.

      Vymazat
  11. Mohu Tě ujistit, že mi zmizely fotky taky. Ale když jsem to projížděla, tak úplně všechny ne. Divné je to. Štve mne to, ale vracet se už k tomu nebudu. To by byla velká práce. Fotky, které jsem tam dávala mám ve svém archívu uložené, takže jsem o ně nepřišla, jen ty články bez fotek jsou na nic pro toho, kdo by na mém současném blogu chtěl do dřívějška podívat.
    Kamarádka letos také obháčkovávala vánoční kouličky a má je taky moc hezké - jako Ty !
    Hezkou třetí adventní neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já se budu snažit něco vrátit. Hlavně z háčkování a ostatní mé tvorby. Ostatní nechám bez obrázků.

      Vymazat
  12. Che peccato avere perso le foto dei vecchi post, chissà che rabbia, io non sarei certo riuscita a rimanere lucida in una situazione del genere.
    Fai bene a questo punto a riproporci i tuoi lavori.
    Queste palline rivestite sono molto delicate, complimenti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se vám líbí moje obháčkované baňky.

      Vymazat
  13. Také mě moc mrzí, že staré fotky bez varování zmizely. Některé jsem dohledala a znovu vložila , ale o většinu jsem nenávratně přišla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě je to stejné. Fotky mám uložené /třeba kytičky/, ale ke kterému článku patří, to už za ta léta nevím.

      Vymazat
  14. Ze zmizelých fotek jsem dost rozladěná. Mám je na externím disku, ale asi je nebudu obnovovat. Je to nekonečná práce. Nemám na to po stěhování článků už energii.
    Je mi líto, že Ti zmizely fotky s Tvými výtvory, které máš krásné. Snad se Ti je podaří znovu vložit s novým článkem.
    Obháčkované kouličky jsou krásné. ☺

    OdpovědětVymazat
  15. Děkuji za milá a povzbudivá slova.

    OdpovědětVymazat
  16. Jani, někde v pc máš složku se staženými fotkami z galerie blogu.cz. Možná to bude v tom zálohováním souboru. Mělo by tam být všechno.

    OdpovědětVymazat

Něco málo tvořeníčka

 Nestíhám a nestíhám.  Jsem plně pohlcena zahradou. Vše vysázet - papriky do skleníku, rajčata ven, odstranit to, co odkvetlo, ošetřit mušká...