pondělí 2. listopadu 2020

Svícinky

 V loňském roce jsem si nakoupila celou krabici malých skleniček na zavařování. Nebyly ale určeny na zavařování, ale na mé tvoření. A protože podzimní čas je pošmourný a temný, tak je potřeba si posvítit. A udělat si pěknou atmosféru, a to nejlépe vlastnoručně vyrobeným svícínkem.

S výrobou  jsem začala už v září. Měl to být dárek pro mou kamarádku. 

Jenže přišly zákazy a společná oslava narozenin se nekonala.

 A tak má dáreček stále u mě schovaný.

A nyní myslím už na Vánoce.









Mám toto tvoření moc ráda a určitě v něm budu pokračovat.
 Jen si musím zajistit nějaké nové pěkné ubrousky s vánoční a zimní tématikou.

27 komentářů:

  1. Moc pěkná práce.Já dávám malé skleničky kamarádce mé dcery-ta hodně zavařuje.Ale asi je to i výmluva...nic se mi právě nechce(jen vyšívám).
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyšívání je krásné tvoření. Jde o přesnost. Na to musíš mít dobré oči.

      Vymazat
  2. Hezký to máš. I já si už pár dní si pohrávám s myšlenkou, že vytáhnu krabici s ubrousky. Vánoční tvoření je hodně lákavý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nyní stále háčkuji a už to chtělo změnu. A jsem ráda, že se ti to líbí.

      Vymazat
  3. Taky mne tohle tvoření láká, ale mám doma takovou kupu svícnů, svícínků a jiných nádob kam se dají svíčky dát (z vonných svíček), že bych potřebovala pomalu kamion se svíčkama abych je mohla všechny naplnit,a popravdě je ani všechny takže tvoření v tomhle směru se odkládá.... ale máš to hezký!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, vloni před Vánocemi jsem jich udělala něco přes třicet kousků a nezůstal mi ani jeden svícínek. Všechny jsem rozdala kamarádům, přátelům, rodině a známým.A tak letos nanovo....

      Vymazat
  4. To je moc pěkný nápad. Ubrouskovou techniku mám také ráda.

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, kouzelné svícínky, jsi šikulka. Ubrouskovou techniku neumím.
    Ať se Ti daří další tvoření.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růži, určitě vyzkoušej! Je to jednoduché a toto tvoření se ti určitě zalíbí.

      Vymazat
  6. Jani, svícínky vypadají kouzelně, už v nich vidím hořet svíčku. A vánoční atmosféra je hned na světě.
    Měj krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak, tak. máš pravdu. Jde o tu atmosféru. Já je vyrábím strašně ráda.

      Vymazat
  7. Jani, svícínky jsou krásné a určitě udělají radost.
    Měj hezké dny 💕

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, svícínky jsou kouzelné. Až v nich bude hořet svíčka, tak to bude úplná nádhera.
    Já si zapaluji světýlka každý den.
    Měj se krásně a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, co jiného v tomto "temném" čase. Světlo nám dodá naděje lepších zítřků.

      Vymazat
  9. Krásne!
    V túto ťažkú dobu je najlepšie sa venovať takýmito drobnosťami, ktoré nám myseľ i dušu liečia :-)
    Pááá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tebou. U nás máme písničku, možná ji znáš :"Dělání, dělání, všechny smutky zahání...."

      Vymazat
  10. Moc pěkné tvoření. Taky se do toho musím pustit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, dej se do toho. Ať máš také změnu od háčkování.

      Vymazat
  11. Krásné svícínky. Nejvíc se mi líbí ten se stehlíkem :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Heč, já jednu takovou krásku mám. Vlastně měla jsem, darovala jsem si skorosnašce a myslím, že se jí líbila

    OdpovědětVymazat

Bílá

 Stále ještě v naší zahradě, co se týká kytiček, převládá bílá.  Převládají bílé sasanky a také si rostou, kde chtějí. Zato snědek jsem jedn...