čtvrtek 29. října 2020

Podzimní tvoření

 Ten čas tak letí.....

Ještě nedávno jsem chodila venku s krátkým rukávem a nyní už vytahuji zimní bundu. Tento podzimní čas nemám ráda, na rozdíl od ostatních, kteří ho milují kvůli pestrým barvám, zvláštnímu svitu sluníčka a divnému tajemnu. Pro mě je podzim smutný. Vždyť jsem v tomto období přišla o své milované. A proto, abych zahnala smutek, snažím se, své okolí alespoň i nyní na podzim trošičku vyzdobit.




To je pro mé milované.
A také něco na smutná okna.




A i něco na stůl. Ale to už není žádná novinka.


 I dveře jsou ozdobené.




A hned je veseleji!!!!











26 komentářů:

  1. Máš to krásne!
    Cintoríny sú teraz poväčšine len kopou gýču pestrých farieb a pritom by stačilo tak málo, ale úprimne, od srdiečka a nie len na parádu. A potom čo je toho nerozložiteľného odpadu! Nepáči sa mi to 😢
    Paaaa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také nemám ráda ty kýčově zbarvené umělé květiny. Vždyť by stačilo pár větviček jehličnanů z lesa a sušené květy. Ty jsou dostupné každému a je to "o přírodě".

      Vymazat
  2. Janka, I am so sorry you've lost your relatives! Please acccept my deepest condolences!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi moc milá, ale to je život a člověk se s tím musí smířit a jít dál.

      Vymazat
  3. Jani, máš vše nádherné, jsi šikulka . Na podzimu mám ráda tu překrásnou paletu barev , ale jinak ho nemusím, nemá ráda to sychravé počasí.
    Jani, měj se krásně a dávej na sebe pozor.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako třeba dnes u nás. Mě děsí ta neustálá tma a šedo. Mám ráda sluníčko a světlo.

      Vymazat
  4. Podzim nemám vůbec ráda, i když jsem v té době o nikoho nepřišla, prostě ho nesnáším kvůli tmě, mokru a zimě. Hezky sis pohrála.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, moje řeč. Ta neustálá tma, nevlídno, vtíravé vlhko. Chci také sluníčko a teplo.

      Vymazat
  5. Já mám podzim ráda, pokud svítí sluníčko. Dnes je sychravo a to už ráda nemám. Materiálu na tvorbu podzim nabízí dostatek a máš to hezky vyzdobené.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Na podzim je spousta věcí v přírodě, které se dají použít na tvoření a výzdobu.

      Vymazat
  6. Podzimní výzdoba je pěkná, také ještě musíme zajet na jeden hřbitov a zapákit svíčky. Je to takové smutné období, opravdu dušičkové.

    OdpovědětVymazat
  7. Mám ráda slunečné podzimní dny, kdy se v přírodě rozzáří barvy. Jinak Ti rozumím, pro nás je říjen tím nejsmutnějším měsícem v roce, ztratili jsme syna , zítra to bude 24 let.
    Obdivuji jak tvoříš. Letos jsem do snachy dostala ozdobné dýně, takže kromě těch háčkovaných mám i ty ze zahrádky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ozdobné dýně pěstuji každý rok a vždycky se těším, jaké budou mít tvary. Je to pro mě velké překvapení.

      Vymazat
  8. Pěkné podzimní dekorace. Na to jsi opravdu mistr. Vždycky je máš pěkné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, děkuji za milá slova. Moc mě to těší.

      Vymazat
  9. Moc hezké dekorace a vidím zde dýně pro které jsem hlasovala. ☺

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné podzimní dekorace, které určitě rozjasní škaredé podzimní dny. 👍👍 Také nemám podzim ráda.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnešní den byl typický podzimní. To nevíš, jestli je odpoledne či dopoledne a kolik je vůbec hodin. Šero je konstantní.

      Vymazat
  11. Na podzim mám ráda různé sušené kytičky, listy, větvičky jehličí a šišky, ty mám celý rok různě po bytě. Ty papírové či voskové kytky jsou jak od kolotočů, ty nesnáším - ale co člověk, to jiný vkus. Ty máš výzdobu moc hezkou, přírodní.

    OdpovědětVymazat
  12. Snažím se tvořit pomocí přírodních materiálů a nemám ráda neonové barvy při tvoření. Pouze, pokud jde o bezpečnost.

    OdpovědětVymazat
  13. To je hezké, připomněla jsi mi tím časy, kdy jsem taky zdobila dle ročního období. :-) Teď už na to bohužel není moc čas. Když už, tak něco koupím, sama nemám trpělivost se s tím doma mordovat. Jsi šikulka.

    OdpovědětVymazat
  14. Jani, to je nádhera. A ještě jsi s ní vyhrála soutěž, blahopřeji. Jsi nápaditá, to já spíš kopíruju...

    OdpovědětVymazat

Zahradnictví v obýváku

 Tedy ne přímo v obýváku, který denně obýváme, ale v podkroví našeho pididomečku. Máme tam jednu velkou místnost, která slouží na posezení p...