sobota 3. října 2020

Levandulové pytlíčky

 Stále ještě sklízím levanduli. 

Vím, že její doba už je dávno pryč, ale u nás kvete podruhé a stále krásně voní. Po levandulových paličkách a polštářcích to chtělo nějakou změnu.

Co třeba háčkované pytlíčky, kde by se náplň v textilní podušce dala každý rok obměnit. Pro inspiraci mně posloužil Pinterest.


 Háčkování je jednoduché. Jde o moji oblíbenou filetovou techniku.


Ta se dá různě upravovat. Zvětšit  či zmenšit pytlíček, podle toho, jak se vám líbí.


A opět budou dárečky pro přátele.


Ale nyní je už čas myslet na Vánoce.
 Ale nevím, nevím, už jsem vyzkoušela kdeco - andělíčky, vločky, 3D vločky, zvonečky, baňky, košíčky, srdíčka, polobaňky,  sněhuláčky, stromečky....
Co přijde na řadu letos, zatím absolutně netuším....









32 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. I'm glad they like it and thank you for the praise.

      Vymazat
  2. Krásné dárečky,které každého potěší.
    Přeji krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, moc děkuji za pochvalu. U nás je deštivo a tma a já se chystala na zahradu, co tam všechno udělám.

      Vymazat
  3. Takové dárečky potěší. Taky už přemýšlím o malých drobnostech vánočních.
    Hezkou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji. Neděle u nás bude pracovní. Chtěla jsem na zahradu, ale kvůli počasí to nejde, tak nastoupí úklid v domácnosti.Včera jsme "lenošili", měli odpočinkový den, tak to dnes musím dohnat.

      Vymazat
  4. Krásné, voňavé dárečky. Určitě každého potěší.
    Dávám si levanduli do skříně, letos ještě nemám na výměnu.
    Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, ty pytlíčky jsou nádherné a já na tu dálku cítím jejich vůni. 👍
    Mám ušité větší pytlíky a ty dávám do skříní. Letos jsem tu naší levanduli ostříhala tak, že muž měl obavy z toho, že jsem jí zlikvidovala. Šla jsem až na dřevo. Teď jsem ráda, že obrazila, ale o opakovaném kvetení nemůže být řeč.
    Měj hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už mám dva keře obřích rozměrů a také bych je měla seřezat, ale mám strach, abych jim neublížila.Jeden z nich opět kvete. Kvítků není mnoho, ale jsou.

      Vymazat
  6. Už jsem tu psala, že jsem viděla ve Francii spoustu levandulových pytlíčků, ale tak krásné a vkusné tam určitě nemají. Parádní je máš... Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Tvoje pytlíčky jsou fakt krásné, takový dárek určitě musí potěšit ☺

    OdpovědětVymazat
  8. Jsi šikovná a pytlíčky jsou krásné. Jeden podobný mám doma. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. To jsou krásné pytlíčky, ty určitě radost udělají. Jani, jsi moc šikovná.
    Měj fajn týden. D.

    OdpovědětVymazat
  10. Tyto levandulové pytlíčky jsou moc krásné. Taky je mám v plánu jednou vyrábět, ale zatím čekám, až se mi trošku rozroste levandule. Mám ji teprve druhým rokem, tak těch květů moc neměla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já naštěstí levandule mám dostatek. Jednak na zahrádce a ještě na mě myslí i moje kamarádka.

      Vymazat
  11. Jani, pytlíčky jsou nádherné , navíc takový voňavý dáreček velmi potěší. Jsi šikulka. Taky mi levandule ještě jednou kvete ,kvítků není moc , ale aspoń něco.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  12. To jsou krásné voňavé pytlíčky :)

    OdpovědětVymazat
  13. Zapachowe woreczki wykonałaś przepięknie :)

    OdpovědětVymazat
  14. Wspaniałe saszetki z lawendą😍❤ kocham lawendę!

    OdpovědětVymazat

Bílá

 Stále ještě v naší zahradě, co se týká kytiček, převládá bílá.  Převládají bílé sasanky a také si rostou, kde chtějí. Zato snědek jsem jedn...