úterý 29. září 2020

Kulička

 Mé jméno je Kulička. 

Vymyslel ho babičtin prostřední vnouček Hanďa. Ale všichni mi říkají Kulda. Narodila jsem se jako nejstarší ze tří sourozenců v březnu roku 2017. Takže už mám více jak tři roky.

U maminky bylo nejlépe. To je moje sestřička a bráška.


Byla jsme roztomilá a okatá koťátka.


Ráda jsem odpočívala, ale také jsem se už uměla docela rozčílit.


 To je moje sestřička Mourka. Proč tak divné jméno? Moje panička a páneček mysleli dlouhou dobu, že je to kocourek, a tak mu dali jméno Mourek. Jenže po čase se ukázalo, že je tomu jinak. Je nám spolu moc dobře.


A to už prolézám keříky vinné révy, kterou máme na dvorku.


Jakmile panička někde odloží nějakou krabičku, hned jsem tam.


Když se nikdo nedívá, uteču do obývacího pokoje, kde se strašně krásně spinká na opěradle křesla. Ale panička to nemá ráda.


Nyní už jsem velká, a tak chodím po střechách, stromech a vůbec výšky mám moc ráda. Zde mám přehled o všem, co se v okolí děje.


Ale stejně je mně nejlépe na páničkově pohovce v kuchyni.


Je tam pěkně teploučko a cítím se tam bezpečně.
 A zvláště, když si páníček přisedne a začne mě hladit. To štěstím vrním ostošest.


A v létě, když jsou vedra, tak mám obsazenou rohožku na kamenném schodu na dvorku.










23 komentářů:

  1. Kuličko, máš krásný kočičí život a na paničku se nezlob, když se jí nelíbí tvé spinkání na opěradle. Mně se také nelíbilo, když si naše kočky vybíraly místečka pro spaní všude možně, jen ne v pelíšku. A když se někde podepsaly svými drápky .... to se jí tuplem nelíbilo. 🐈

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kočkám můžeš chystat pelíšků kolik chceš, ale ony si vždy najdou místečko samy. Tak to alespoň platí u nás.

      Vymazat
  2. To jsou roztomilé kočičky! ♥ A Kulička je krásná! Přeji hezké podzimní dny, M.

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná kočičí reportáž, poslední fotka je suprová ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  4. Božíčku, Kulička je tak roztomilá, kočičí miláček ♥♥ Krásné fotečky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to miláček. To máš pravdu. Především manželův.

      Vymazat
  5. To je pokoukání, od koťátka až po takovou krásnou kočičku. A jaký má krásný život. Posílám pohlazení... Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, jsi moc hodná a moc děkuji. Kulička by byla ráda za tvé pohlazení

      Vymazat
  6. Krásná kočička a Kulička jen podle jména.

    OdpovědětVymazat
  7. To je radosti z kočiček. Jak si umí najít pro sebe to nejlepší místečko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pejskovi pelíšek uděláš a on ho respektuje. Kočka neeee. To je paličatá osobnost.

      Vymazat
  8. Gatti molto belli,specialmente i 2 con gli occhi azzurri!Ciao

    OdpovědětVymazat
  9. Moc děkuji za milý komentář. Modré oči mají jen když jsou malá koťátka. Tak do dvou měsíců.

    OdpovědětVymazat
  10. Dear Janka! You have wonderful pussycats! I am sure your cats give you much joy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo. Naše kočičky jsou jako naše děti. Máme je moc rádi.

      Vymazat
  11. To jsou ale krásné kočičky! Je vidět, že se u vás mají dobře. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Manžel jim dělá pomyšlení, jsou to jeho miláčci.

      Vymazat
  12. Kočenky se u vás mají jako v bavlnce. Jsou to takoví malí Rybízci...

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Kuličko, umíš se krásně zlobit a umíš být hezky roztomilá. Tak jen dělej své paničce radost a potěšeníčko.

    OdpovědětVymazat

Co mě zaujalo

Většinou jdu docela rázným tempem a zamyšlena na autobus, abych přišla včas. Stejně tak i do obchodu na každodenní nákup. Trasa je stále ste...