sobota 26. září 2020

Sobotní kuchtění

Naše zahrada stále ještě nabízí své plody, a tak není problém vymýšlet, co se bude vařit. Stačí zajít na zahrádku a něco natrhat. Třeba rajčata. Těch se letos opravdu urodilo hodně. Ráda z nich dělám rajskou polévku s noky.


Čerstvě nakopaných brambor je také zatím plný sklep. A na záhonku ještě trůní přerostlé cukety. Tak proč toho nevyužít. Stačí jen přidat trošku kuřecího masa, paprik a nějaké koření a je oběd hotový.

A zde už se můžete zakousnout.....


I když je to jen zeleninka, tak jsme to všechno najednou nezvládli.

 Bude ještě svačinka či lehká večeře.

Co by to bylo za oběd bez salátu. Jak jinak, než z uzrálých rajských jablíček.


O víkendu nesmí chybět malý moučník. Stačí k tomu listové těsto, na ně ještě jedno těsto, plátky jablíček a posypat ořechy.

A zde už je nachystáno ke kávě, čaji, anebo jen tak na mls.

Klidně si nabídněte! Zeleniny je stále ještě dost.











15 komentářů:

  1. Janičko, to jsou úplné hody! Jsi šikulka a mně se sbíhají sliby na všechno.

    OdpovědětVymazat
  2. Já si teda nabídnu rajčata a hroznové víno, to miluju, hlavně to bílé ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rajčat bylo letos opravdu hodně. Dělala jsem "podklad" pod rajskou omáčku i polévku, rajčatovou směs i lečo. A těch salátů, co bylo. A samozřejmě každý večer plný talíř nakrájených rajčat jen tak na mls.

      Vymazat
  3. Jani, máš opravdu bohatou úrodu zeleniny. Já už nic moc nepěstuji a tak cuketu dělávám jen když ji dostanu. A Tvůj oběd i se salátkem bych si dala hned. .o)
    Přeji krásný víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, musíš se příště stavit. Budu s tebou počítat.

      Vymazat
  4. Jani, já bych určitě ochutnala od všeho. A dala bych si i hroznové víno.
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hroznové víno máme ve foliovníku i ve skleníku. Vždy, když jdu pro něco do zahrady, tak jdu mlsat.

      Vymazat
  5. Jani, zde je výběr, nakonec bych si ochutnala ze všeho. Ještě stále sklízím rajčátka z balkonu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě pár dní, dokud bude trošičku teplo a potom už budeme mít po sklizni.

      Vymazat
  6. Taky mám moc ráda hroznové víno-bílé.Jinak mám moc ráda zeleninu a ovoce...zahrádku nemám.Musím kupovat,ale už to není ono.
    Přeji krásný nový týden ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hroznové víno je ze skleníku a foliovníku a nyní je opravdu vyzrálé a slaďoučké.

      Vymazat
  7. Cucinare le prelibatezze che regala l'orto coltivato con fatica e amore è sempre bellissimo e chissà come mai i piatti che ne escono sono sempre gustosi.
    E che bel dolce, le mele si sposano benissimo con le noci.

    OdpovědětVymazat
  8. Hlavně zelenina a ovoce je čerstvě utržené, v rukou ji mám jen já a vím, čím jsem ji zalévala a jak pěstovala.

    OdpovědětVymazat

Už to roste

 Máme už takový letitý zvyk, sázet přísady salátků a kedlubnů do foliovníku začátkem dubna. To proto, abychom na prvního máje se mohli radov...