úterý 15. září 2020

Háčkované záložky

 Tak jsem opět vzala do ruky háček, našla jednoduché popisy a dala se do práce. Kdy to dělám? No večer, po práci. Na TV se nedívám, protože je to stále stejné. Buďto nás straší covidem, nebo jsou tam samé mordy a střílečky a nekonečné seriály také nemusím. Manžel hledí na speciální program o letadlech a já v tichosti háčkuji.

Záložky nebudou pro mě, ale pro mé bývalé kolegyně a velké čtenářky.

Už jsem je kdysi háčkovala, takže to pro mě nebyla žádná novinka.

Snažila jsem se, aby každá byla úplně jiná.


A v jiném barevném provedení.


Tak, snad se líbily.






25 komentářů:

  1. Super dáreček, myslím, že radost určitě udělá ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí máš pravdu. Kolegyně byly spokojené.

      Vymazat
  2. Kolegyňkám se záložky určitě líbily! Pěkné a originální :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je výborný nápad!!!Mockrát jsem o tom přemýšlela.Ale mám teď vyšívací manii.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ruční práce se musejí střídat. Já jsem momentálně u háčkování, ale chystám se opět na decoupage a pletení z papírových ruliček.

      Vymazat
  4. Jani, krásné záložky. Kolegyňkám se určitě líbily.
    Přeji pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu. Háčkování bylo docela jednoduché a byly brzy hotové.

      Vymazat
  5. Jsou nádherné, určitě se budou líbit. Já jednu od tebe Jani mám a je bezvadná. Pokaždé si na tebe vzpomenu.

    OdpovědětVymazat
  6. Měla jsem pár záložek připravených na náš jarní sraz a protože se nekonal, zůstaly na ten podzimní. Otázka je, jestli vůbec nějaký bude, protože se zase coronáč rozjíždí.Ty Tvoje jsou pěkné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, to by mě moc mrzelo, kdyby nám opět zabránili se sejít. Je ten svět nyní nějaký divný....

      Vymazat
  7. Jsou to moc hezké záložky, vidíš, taky bych mohla pro některé kamarádky uháčkovat. Kouknu na to, tak snad přijdu na ten postup. Určitě to nebude těžké.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spoustu inspirace je na Pinterestu, a nebo jestli chceš, můžu ti nějaké návody poslat. Není problém.

      Vymazat
  8. Complimenti, questi segnalibri sono uno più bello dell'altro.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Grazie mille per le bellissime parole. Sono felice.

      Vymazat
  9. Záložky jsou moc pěkné, určitě udělaly velkou radost obdarovaným.

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné záložky,musí moc šikovná a hodná. Já se chci, prosím, zeptat na ten podklad, na kterém jsi fotila, to je klarinet? Dcera na něj začíná hrát, tak mě zaujala ta fotografie, odkud to je, prosím?
    Krásné dny.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to je klarinet. Je součást sešitu od Bedřicha Zákosteleckého - Škola hry na klarinet 1.

      Vymazat
  11. Hlavně ta žlutá se mi líbí. Že bych šla hledat háček?

    OdpovědětVymazat
  12. Muy bonitos los marcadores. Saludos.

    OdpovědětVymazat
  13. Hello, Jana! I am your new blogger friend. I like your book marks and masks!!!

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to mě moc těší. Máme společnou vášeň pro kočičky.

    OdpovědětVymazat

Zahradnictví v obýváku

 Tedy ne přímo v obýváku, který denně obýváme, ale v podkroví našeho pididomečku. Máme tam jednu velkou místnost, která slouží na posezení p...