pondělí 10. srpna 2020

Ranní překvapení

 Je sobota ráno.

 Sedím v kuchyni u snídaně a dveře na dvoreček jsou otevřené. 

Najednou slyším: Tfúúúúúúúú'! A potom je ticho a klid. A za chvíli opět. Tfúúúúúúú!!!

Tento zvuk jsem už někdy slyšela. A potom mi to došlo.

Honem pro foťák a zírám nad svou hlavu,

kde vidím dva krásné horkovzdušné balony přímo nad naším dvorkem.

Byl to zvláštní pocit mít tuto kouli přímo nad hlavou.

A jak přifukovali, tak pomalu nabíraly výšku a začaly se vzdalovat.

Byl to zajímavý a překvapivý začátek dne.

15 komentářů:

  1. To musela být paráda☺Dcera jednou letěla balonem,ale nebyl vítr,tak se pohybovali mezi paneláky.
    Přeji krásný den☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Letět balonem, tak na to bych neměla odvahu. Já stojím ráda nohama na zemi.I k letadlům vzhlížím s úctou.

      Vymazat
  2. Tak z blízka jsem je nikdy neviděla. Pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem pocit, že u nás na dvorku přistanou. Pak jsem se dozvěděla, že startovaly asi 5 km od našeho bydliště. Kdybych to bývala věděla, určitě bych se zašla podívat.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Jo, jo. Bylo to opravdu překvapující a nezvyklé.

      Vymazat
  4. Já je hodně často vídám startovat u nás před fabrikou, anebo se vznášet nad vsí. Naposledy jsem ho sledovala z bazénu jak ztratil vítr a skoro stál na místě. Když ho dostali trochu výš, zase se pomalu dal do pohybu. Startují buď tady u nás nebo v Litomyšli dceři před barákem takže tu je na nebi docela živo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak u nás je to raritka jednou za rok.Jinak se nevidí.

      Vymazat
  5. V Brně jsem je vídávala. Byla to docela pěkná skupinka. Ale tady, tady už nelítají ani letadla co je corona.A to jsem ráda.Bylo to tady leteckým provozem tak nacpané, že jsem si říkala, že jednou někdo udělá chybu v navigaci a srazí se nám nad hlavama.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak od vás z Lesné - to musel být moc krásný pohled.Na příbuzná měla okna z asi desátého patra přímo obrácená na střed Brna a byl to docela úchvatný pohled. Zvláště k večeru, když se objevovala první světýlka.

      Vymazat
  6. Občas u nás nad chatou také přeletí, většinou navečer a než doběhnu pro foťák jsou za nějakým stromem. Letos jsem je ještě neviděla, zdravím ☺

    OdpovědětVymazat
  7. Nedávno u nás také dva balóny letěly. Ale navečer. Stihla jsem je také vyfotit.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Ano, je to hezké, pozorovat, vyfotit a to je tak všechno. Po letu balónem jsem nikdy netoužila a jak se znám, do toho bych nevlezla. Stojím nohama na zemi a to mi stačí. Tak ať lítají, ale prosím - bezpečně! Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Byly to balony balony nad Plumlovem. Bezva akce. A tobě se pivedly parádní foto úlovky.

    OdpovědětVymazat

Zahradnictví v obýváku

 Tedy ne přímo v obýváku, který denně obýváme, ale v podkroví našeho pididomečku. Máme tam jednu velkou místnost, která slouží na posezení p...