úterý 22. října 2024

Podzimní dekorace

 Za krátký čas pomalu začne zima a já teprve nyní přicházím na blogu s podzimní dekorací, i když už celý říjen zdobí náš stoleček na verandě. Nejde o nic mimořádného, ale v rámci mého rozmanitého tvoření opět o háčkování. Základem jsou háčkované dýněčky,

Vůbec to není nic složitého.

Vlastně nejdříve háčkujete jakoby dečku a potom přidaná oka opět ubíráte.


 Dýněčky jsem uložila do proutěné misky, 
a aby jim nebylo smutno, uháčkovala jsem jim ještě ježečka.



 Nyní zdobí naší malou verandu.


A moje další tvoření už bude určitě zaměřeno na vánoční čas.















Žádné komentáře:

Okomentovat

Podzimní dekorace

 Za krátký čas pomalu začne zima a já teprve nyní přicházím na blogu s podzimní dekorací, i když už celý říjen zdobí náš stoleček na verandě...