pondělí 28. října 2024

Ledvinka ze čtverečků

 Často jezdím autobusem a vlakem, platím jízdné, přidržuji se madel při jízdě, pokud je vše obsazeno, a proto mám ráda volné ruce. Takže necestuji s kabelkou, ale většinou s baťůžkem a nebo jen tak s malou ledvinkou.

A tak mě oslovily fotečky na pinterestu s háčkovanými ledvinkami, které se nenosí v pase, ale na popruh pěkně vpředu na hrudi. Zvláště se mně zalíbila ta, která byla háčkovaná z barevných čtverečků. A tak jsem se dala už v květnu do práce a háčkovala čtverečky s motivem slunečnice.

Jenže práce na zahradě, horké léto, nějaké cestování zapříčinilo, že uháčkované čtverečky zůstaly bez povšimnutí. Až v září dozrál ten správný čas. Pospojovala jsem je, uháčkovala popruh, koupila látečku na podšívku, zip, karabinky a začala jsem vše kompletovat.

Nejvíce práce jsem měla s podšívkou a jejím všitím. Nezapomněla jsem ani na malou kapsičku na občanku či kartu.

Nakonec se dílko podařilo a jsou nachystané ještě další čtverečky k následné realizace trochu větší kabelky.

Ale nyní volají "Vánoce"!!!!!





1 komentář:

  1. Hezký háčkovaný motiv. Doufám, že se pochlubíš i kabelkou ;-)

    OdpovědětVymazat

Ledvinka ze čtverečků

 Často jezdím autobusem a vlakem, platím jízdné, přidržuji se madel při jízdě, pokud je vše obsazeno, a proto mám ráda volné ruce. Takže nec...