neděle 1. září 2024

Květena Jadranu

 Huráááá!!!

 Jedeme k moři. Po dlouhých jedenácti letech uvidím moje milované moře. Nebudu vypisovat důvody a okolnosti, které nás k tomu vedly, ale je jasné, že uplynulých jedenáct dovolených strávených v termálech se minuly zamýšleného účinku. Klouby manželovi bolí stále.

Rozhodnutí to bylo docela rychlé, ale splňovalo všechny naše požadavky na dovolenou u moře. Doprava autobusem, ubytování a polopenze.

Cílem byl Drvenik v Chorvatsku.

Počasí vyšlo na 100 procent. Za celý týden jsme neviděli jediný mráček. 

A že bylo vedro? 

To bylo i u nás v ČR.


Tak čistou vodičku  nemáme ani u nás ve vodovodu.
 A o její teplotě,  my kteří jsme zhýčkaní termály, nebudu ani psát.


A kromě moře, mě samozřejmě zaujalo vše, co tam rostlo a kvetlo. 
A že toho nebylo málo.....

Každý balkón, každý taras byl porostlý nějakou rostlinkou - třeba jen zelenou, nebo i kvetoucí.

A tak jsem se kochala a kochala a neměla odvahu si nějaký kousíček rostlinky přivésti domů.¨

Tak snad příště. Pevně věřím, že tato cesta k moři nebyla poslední.







10 komentářů:

  1. Janko,to more Ti pravidim - přeji i závidím v dobrém 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já moře miluji. Musela jsem si na něho dlouho počkat.A mocně jsem si ho užívala.

      Vymazat
  2. Hlavní je, že se vám to líbilo a manžel si vyhřál klouby. Já jsem u moře nikdy nebyla. Dokud byli doma kluci, tak na to nebyly peníze, pak jsem onemocněla já, teď manžel. Ale ono je i u nás krásně. Stačí se rozhlédnout. Měj se moc pěkně a užívej si to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tebou. Jenže já mám ráda teploučko. V zimě trpím. Vysoké teploty mně nevadí.

      Vymazat
  3. Je fajn, že jste si dovolenou užili...

    OdpovědětVymazat
  4. Hlavně že jste byli spokojení a dovolené si užili.Snad to přispělo i k upevnění zdraví.

    OdpovědětVymazat
  5. Tetkapernikarka
    Asi se u moře to horko jinak snáší. Věřím, že to bylo fajn a že jste si oba odpočinuli a pořádně prohřáli klouby 👍
    Pěkné kytky. Alena

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to jste udělali velkou změnu od termálů k moři. Já už na takové cestování moc nejsem. Co jsme si užili jako mladí, to jsme si užili a teď si užíváme domova a slepiček.

    OdpovědětVymazat
  7. Me alegra que lo pasaras bien. Besos.

    OdpovědětVymazat

To nemá konce......

 V půlce srpna, když jsme odjížděli na dovolenou k moři, tak jsem si říkala, že už dělám poslední marmeládku z ostružin. Ostatně už to byla ...