neděle 16. června 2024

Žížalky

 Tak tato stvořeníčka nazývají u nás.

 Na německých a anglických stránkách jsou to červíci.


Konečně jsem se dostala po dlouhé době k tomu, abych vzala do ruky háček a něco vytvořila. 
Jen malou rychlovku.


Využila jsem zbytky příze Camilla. Jde o jednoduché háčkování, které svede každý.
 Řetízek a dlouhý sloupek.


Budu mít mini dárečky pro nějakou příležitost nachystané.


Ještě bych chtěla vyzkoušet malé míčky. 
Ale uvidíme. 
Zahrada mně zabírá všechen čas a večer už padám únavou.
Přeji krásné červnové dny!!!


12 komentářů:

  1. Moc hezké tvoření. Já zase po večerech hackuji většinou dečky. Teď mám rozdělaný šátek, ale nemají tu stejnou přízi, kterou bych ještě potřebovala, ale je objednaná, tak i ten snad dokončím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám také rozdělaných více věcí, ale je to na delší čas, a tak vždycky sáhnu po nějaké rychlovce.

      Vymazat
  2. krásný začátek týdne Janko, tvoje háčkované výtvory jsou opravdu moc pěkné. A taky dobrá práce na zahradě.
    Ciao Susanna

    OdpovědětVymazat
  3. Hezká stvořeníčka,jsi šikovná..🌞

    OdpovědětVymazat
  4. Roztomilost sama!
    Janko, moc hezká práce!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Je to hezoučké. A už jsem je viděla, když je háčkovala kamarádka.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Něco málo ze zahrádky

 V letošním roce, na rozdíl od těch několika předcházejících, si na nedostatek vláhy nemůžeme stěžovat. A je to vidět i na rostoucí zelenině...