čtvrtek 2. května 2024

Bílá

 Stále ještě v naší zahradě, co se týká kytiček, převládá bílá. 

Převládají bílé sasanky a také si rostou, kde chtějí.


Zato snědek jsem jednou skoro vyhubila, protože jsem po odkvětu jeho cibulky zlikvidovala spolu s modřencem. Ale přesto i tak zůstal.

Medvědí česnek už také kvete a je to velmi invazivní rostlina. 

Začíná se mně velmi rozpínat. Asi se mu u mě líbí.


U této kytičky si nejsem zcela jistá, ale myslím, že je to ptačinec.


Bílou barvu narušují lány modrých pomněnek, ale jsou mezi nim i bíle zabarvené.


A konečně jiná, veselejší barvička. Vždy věrné a každý rok kvetoucí plaménky.


 A nyní i trochu ostře modré.


U plotu u lesa v trávě mě překvapila tato kytička - hluchavka kvetoucí žlutě, které se říká pitulník. Doposud jsem si jí nikdy nevšimla.


Bílou jistí ještě dokvétající čemeřice, sedmikrásky,
 nádherně vonící konvalinky a z keřů rozkvétající kalina.





14 komentářů:

  1. Moc hezký ti to kvete. Krásné jarní dny ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za přání. Kéž by to tak dlouho vydrželo.

      Vymazat
  2. Krásné květy, velké, malé, barevné a bílé. Je to potěšení. Měj se fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluji kytičky. A moc se s nimi těším. Dělají mně radost.

      Vymazat
  3. Všechny barvy na zahrádce jsou krásné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Zvláště nyní na jaře, než všechno poté v létě spálí sluníčko.

      Vymazat
  4. Zelenobílá nádhera!!! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Il tuo giardino è pieno di tanti bellissimi fiori.

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera opravdu pastva pro oči.👍

    OdpovědětVymazat

Něco málo tvořeníčka

 Nestíhám a nestíhám.  Jsem plně pohlcena zahradou. Vše vysázet - papriky do skleníku, rajčata ven, odstranit to, co odkvetlo, ošetřit mušká...