úterý 12. března 2024

Bílá, žlutá....

 ....modrá a začínají se objevovat i jiné barvičky a zahrádka už není šedě smutná.

Sněženky, první poslové jara, už dávno odkvetly a v závěsu za nimi  i žluté talovíny.


Ale žlutá stále ještě na naší zahrádce převládá a to díky žlutým petrklíčům.




Kdysi dávno jsem si koupila malý květináček se žlutým petrklíčem a po odkvětu jsem ho zasadila do záhonku. Následující léta nastala doslova žlutá záplava po celé zahradě. Nejen v záhoncích, ale i v trávníku.


A nastupují i jiné barvičky, především díky krokusům.


Nádhernou modř představuje jaterník a po něm i ladoňky.





I čemeřice stále kvete.


Trojbarevné zákoutí.


Hned je veseleji i díky začínajícímu květenství fialek, hyacintů a dokonce i bílých ladoněk.

Krásné předjarní dny vám přeje Janka







20 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Máš pravdu. Hned je veseleji a dodá to optimismu.

      Vymazat
  2. Tetkapernikarka
    Jani, to je nádhera. Taky to mám moc ráda a chodím sledovat každý den další nové květy. Co obdivuji u Tebe, jsou ty žluté petrklíče, jak se bohatě rozrostly.
    Pozdravuji a přeji Ti pěkné a zdravé dny 😊🌞🍀 Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žluté petrklíče jsou už snad všude. I u sousedů, před i za zahradou.

      Vymazat
  3. Máš už krásně rozkvetlou zahrádku. Těch barviček !!!
    Pěkný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však chodím každé ráno do zahrady na obhlídku a doslova očima kytičky vytahuji ze země!!!

      Vymazat
  4. Rozkvetlá zahrádka udělá radost každému,máš to moc pěkné..🌼🌷

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu a jsem ráda, že se ti u mě líbí.

      Vymazat
  5. Máš nádherně rozkvetlou zahrádku. Čemeřice mi teprve teď vyrazila poupátka. Kvetou mi ladoňky, odkvetly sněženky, blebule a odkvétají krokusy a šafrán.

    OdpovědětVymazat
  6. Jarní kytičky mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  7. Janko, máš to na zahrádce pěkně pestré. ☺

    OdpovědětVymazat
  8. To je nádhera.To zatím u nás na zahrádkách moc vidět není,krom sněženek

    OdpovědětVymazat

Co mě zaujalo

Většinou jdu docela rázným tempem a zamyšlena na autobus, abych přišla včas. Stejně tak i do obchodu na každodenní nákup. Trasa je stále ste...