sobota 17. února 2024

Záložky

 Mám na mysli záložky do knížky. 

Už jsem jich dělala hodně, hlavně jemně háčkované. Většinou u mě nezůstaly a putovaly jako malé pozornosti do světa.

Opět nastal čas pro malou pozornost. Co udělat? Na velikonoční dáreček je myslím ještě dostatek času, a tak přišly opět na řadu záložky. Tentokrát ne háčkované, ale korálkové. Zásoby korálků, kaplíků a silonových nití a různých ozdůbek a přívěsků mám ještě dostatečné.


Na část, která půjde do knížky jsem použila jemné korálky - rokajl. Měla jsem  směs bílých, růžových a červených korálků. Jenže nemám jehlu na navlékaní, tak to byla docela piplačka navlékat jemné korálky na jemnou strunu.

Pak přišly na řadu korálky větší oddělené kaplíky.


A nakonec ukončit a dozdobit nějakým přívěskem.


A včera už moje záložky putovaly k novým majitelkám. Snad je potěšily.


A nyní už nastoupí velikonoční tvoření.

 Je nejvyšší čas!!!!

13 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Asi ano. Dostaly je obdarované zabalené, takže reakci neznám.

      Vymazat
  2. Ty jsou tak hezké, že bych je do knížky snad ani nedávala :))))

    OdpovědětVymazat
  3. To je moc bezvadný nápad na dárek. Moc se Ti povedly !!!!! Jsi šikovná.
    Pohodovou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Proprio belli e originali questi segnalibri, complimenti

    OdpovědětVymazat
  5. Seguro que le gustaron mucho. Besos.

    OdpovědětVymazat
  6. Ani nevím, ještě jsem s obdarovanými nemluvila.

    OdpovědětVymazat

Co mě zaujalo

Většinou jdu docela rázným tempem a zamyšlena na autobus, abych přišla včas. Stejně tak i do obchodu na každodenní nákup. Trasa je stále ste...