čtvrtek 18. ledna 2024

Levandulové pytlíčky

 Vánoční tvoření skončilo a velikonoční ještě nezačalo, i když by už mělo. Čas rychle utíká a letos myslím jsou Velikonoce hned koncem března, což už je pomalu za pár!!! Nicméně jsem opět potřebovala dva malé dárečky. Ale co udělat v tomto mezisvátkovém období?

Z léta mám ještě docela dosti nasušené levandule, a tak jsem se rozhodla pro háčkované levandulové pytlíčky. Myslím, že ty přijdou jako malá pozornost vždycky vhod.


Filetové háčkování mám moc ráda a nějaké vzory uložené, takže nebyl problém.


Všechno poté pěkně zkompletovat a malé dárečky jsou na světě.


A zítra už půjdou první dva k jedné, mně moc milé, osůbce.


Cítíte tu vůni i u vás?????








23 komentářů:

  1. Je to velice jemná práce a bezvadný nápad, jistě udělají velkou radost. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké a voňavé dárečky,udělají jistě radost 🍀👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu. Zítra jde první k nové majitelce. Tak uvidíme.

      Vymazat
  3. To jsou krásné pytlíčky.Moc hezký vzor.Jak to vidím,mám chuť také něco tvořit.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, jasně. Dej se do toho!! Dlouhé zimní večery ke tvoření přímo vybízejí!!!

      Vymazat
  4. Takové dárečky udělají vždycky radost. Taky je ráda tvořím. Pytlíčky máš moc hezké !
    Klidný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké...teď je nejlepší období pro takovou tvorbu. Moc se sáčky povedly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Jak začne jaro, bude u mě s tvorbou konec. Nastoupí věčně nekončící práce na zahrádce.

      Vymazat
  6. Podobný pytlíček jsem dostala od kamarádky a mám ho ve skříni a pokaždé když ho vidím, tak si na ni vzpomenu. Jistě i tvé udělají radost, jsou pěkné. Zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Janko, tyto malé pytlíčky jsou opravdu moc krásné a jemné, bude příjemné je používat jako levandulové voňavky na prádlo.
    Zdravím a přeji hezký víkend
    Ciao Susanna

    OdpovědětVymazat
  8. Janko hezké pytlíčky a voňavé, ty potěší. Měj se hezky, Lenka

    OdpovědětVymazat
  9. Tetkapernikarka
    Jani, pytlíčky se Ti povedly moc . Filetové háčkování se mi líbí, já bych brala bílý s modrou výplní 😊 Ale i tyto jsou parádní 👍 Měj se pěkně. Alena

    OdpovědětVymazat
  10. Bezva nápad, voňavé sáčky jsou moc hezké

    OdpovědětVymazat
  11. Son preciosos, son un bonito regalo. Besos.

    OdpovědětVymazat
  12. To je dobrý nápad, vypadají krásně.

    OdpovědětVymazat

Co mě zaujalo

Většinou jdu docela rázným tempem a zamyšlena na autobus, abych přišla včas. Stejně tak i do obchodu na každodenní nákup. Trasa je stále ste...